Projektový manažer / administrátor projektu

Jméno/Firma
Vysoká škola ekonomická v Praze
Pracoviště
náměstí Winstona Churchilla 1938/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Vysoká škola ekonomická v Praze hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici

Projektový manažer / administrátor projektu

Jaké budou Vaše klíčové aktivity a odpovědnosti?

  • administrace dotačního projektu ve všech fázích projektového cyklu (příprava žádosti, realizace projektu, udržitelnost),

  • průběžný monitoring čerpání rozpočtu, plnění finančních milníků, indikátorů, harmonogramu a výstupů projektu,

  • zpracování žádostí o platbu, monitorovacích zpráv a žádostí o změnu,

  • kontrola a evidence finančních i nefinančních dokladů k doložení způsobilosti výdaje,

  • studium podmínek dotačních výzev a odpovědnost za jejich dodržování, poskytování metodické podpory (s akcentem na OP JAK a další operační programy EU),
  • komunikace s fakultami, celoškolními útvary a orgány, sběr a zpracování námětů a podkladů,
  • komunikace s poskytovatelem dotace a administrace projektu v elektronickém systému poskytovatele (např. ISKP21+),
  • organizace a zajištění projektových porad a jednání včetně zápisů, příprava a prezentace reportů,
  • aktualizace a tvorba interních příruček a metodik projektového řízení,
  • řešení operativních úkolů souvisejících s administrací projektu.


 Jaké byste měl/a mít profesní a osobnostní předpoklady?

  • min. středoškolské vzdělání,
  • předchozí zkušenost s řízením projektu či finančním řízením výhodou,
  • předchozí zkušenost s národními či evropskými dotacemi (zejm. operačními programy EU či Národním plánem obnovy) značnou výhodou,
  • pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost MS Teams a MS SharePoint výhodou,
  • organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost a důslednost v dodržování termínů,
  • samostatnost, proaktivní přístup, ochota učit se novým věcem a schopnost prioritizace a operativní rozhodování,
  • schopnost efektivní komunikace a týmové spolupráce.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Stabilní pracovní prostředí s jasně nastavenými procesy – stanete se součástí odborného týmu s dlouholetou zkušeností s řízením projektů. V průběhu adaptace Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu, abyste se mohli plně zapojit do agendy bez zbytečného stresu.
  • Smysluplnou a odbornou práci v akademickém prostředí - budete se podílet na realizaci projektů, které významně přispívají k rozvoji akademického prostředí a vzdělávacích aktivit. Vaše práce bude mít přímý dopad na fungovaní univerzity.
  • Flexibilitu a rovnováhu - nabízíme možnost přizpůsobení pracovní doby. Strukturované pracovní postupy a transparentní procesy podporují rovnováhu mezi pracovním a osobním životem.
  • Možnost růstu a seberealizace – postupem času budete mít možnost vést vlastní projekty, rozvíjet své dovednosti prostřednictvím interního i externího vzdělávání a profilovat se v oblasti řízení dotačních projektů.
  • Přátelský kolektiv a otevřená komunikace - vážíme si vzájemné podpory a důvěry. Naše pracovní kultura klade důraz na samostatnost, ale také na týmovou spolupráci a sdílení zkušeností.
  • Úvazek 1,0 na dobu určitou na 13 měsíců s možností prodloužení a perspektivou spolupráce v delším časovém horizontu.
  • Pracovní zařazení a mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem v oboru.
  • 6 týdnů dovolené a další benefity jako např. příspěvek na stravování a penzijní připojištění/doplňkové penzijní spoření, zvýhodněné tarify pro mobilní telefon, závodní stravování, firemní školku, firemní rekreační zařízení, další vzdělávací a sportovní aktivity i akce pro rodiče s dětmi.

Nástup dle dohody

Požadované dokumenty:

Strukturovaný životopis s uvedením dosavadní odborné praxe a motivační dopis
Přihlášky s životopisem doručte prosím v přímé odpovědi.

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od ukončení vystavení inzerátu, byla dána přednost jiným kandidátům. V odůvodněných případech může vyhlašovatel lhůtu nebo výběr vhodného uchazeče prodloužit, přerušit nebo zrušit.

Zasláním požadovaných dokumentů uchazeč souhlasí, aby Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3 – Žižkov uchovávala a zpracovávala jeho osobní údaje za účelem výběru uchazeče a zprostředkování práce, a to pouze do doby ukončení výběru a obsazení pozice vhodným uchazečem. Má-li uchazeč zájem o zařazení do databáze uchazečů o zaměstnání, VŠE tak učiní na základě písemné žádosti s uvedením lhůty do kdy je VŠE oprávněna jeho osobní údaje uchovávat a zpracovávat.