Back office koordinátor/ Asistent prodeje

Jméno/Firma
TRESCON Executive Search s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Naším klientem je renomovaná mezinárodní společnost s bohatou historií působící na trhu, specializující se na technická řešení pro výstavní a kreativní projekty. K posílení stávajícího týmu v Jihomoravském kraji, hledáme nového kolegu na pozici:

BACK OFFICE KOORDINÁTOR/ka, ASISTENT/ka PRODEJE

CO BUDETE MÍT NA STAROSTI:

  • administrativní zajištění chodu obchodního oddělení
  • správa a zpracování objednávek
  • poskytování odborné podpory a poradenství zákazníkům
  • udržování a aktualizace zákaznických dat
  • vystavování faktur a další běžná administrativní agenda

CO POTŘEBUJEME:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • zkušenosti v podobné administrativní nebo obchodní roli
  • schopnost komunikovat v německém jazyce, angličtina je výhodou
  • výhodou, nikoli podmínkou, je orientace v textilním průmyslu nebo textilní chemii
  • aktivní řidičský průkaz skupiny B

CO NABÍZÍME:

  • stabilní pracovní zázemí ve známé a úspěšné mezinárodní společnosti
  • zajímavé pracovní prostředí a příležitost k odbornému rozvoji
  • možnost každodenního využití cizích jazyků
  • motivující finanční ohodnocení
  • dlouhodobou perspektivu u spolehlivého zaměstnavatele

Nástup: dle domluvy

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš profesní životopis na uvedenou adresu. Děkujeme, Tým TRESCON.