Asistent/ka odboru vnějších vztahů
O pozici
Pracovní nabídka
Odbor vnějších vztahů Rektorátu Univerzity Karlovy hraje klíčovou roli v oblasti prezentace, komunikace, marketingu a propagace činnosti univerzity. Zajišťuje styk s médii, marketingovou podporu a reprezentaci jedné z nejprestižnějších vzdělávacích institucí u nás i v zahraničí.
V současné době hledáme pečlivou osobu s organizačním talentem, kterou baví administrativa a láká prostředí akademické sféry:
Jaké úkoly Vás na pozici čekají?
- Administrativní podpora
· komplexní podpora týmu odboru v oblasti administrativy
· zajištění správného toku dokumentů a komunikace v týmu
· správa korespondence
· vedení další svěřené agendy
- Organizační činnost
· plánovaní, organizace schůzek a služebních cest
· příprava podkladů pro jednání
· asistence při organizaci vybraných univerzitních akcí aj.
- Ekonomická agenda
· správa rozpočtu
· evidence objednávek, faktur, smluv
· příprava podkladů pro účetnictví
· asistence při přípravě zpráv a výkazů
· další činnosti spojené s ekonomickou agendou.
Jaké předpoklady by Vám neměly chybět:
· minimálně středoškolské vzdělání
· znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams, Outlook)
· dobré organizační a komunikativní dovednosti
· empatie pro jednáni s různými lidmi – od akademiků až provozní personál
· proaktivní přístup, time management a schopnost uvažovat krok dopředu
· zodpovědnost, pracovitost, flexibilitu a diskrétnost
· znalost angličtiny.
Co Vám můžeme nabídnout:
· dynamický a přátelský tým - více o nás se dozvíte zde: https://pr.cuni.cz/PR-12.html
· kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu
· flexibilní pracovní dobu
· 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje
· standardní benefity jako příspěvek na stravování nebo kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity, https://cuni.cz/UK-9945.html
· smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
· nástup možný od dubna 2025 nebo dle dohody.
Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám prosím Váš profesní životopis (ideálně s aktuální fotografií) a motivační dopis.
Součástí výběrového řízení bude i ověřování referencí.
Těšíme se na Vaše odpovědi!