Account Manager ve svém regionu
O pozici
Pro které regiony hledáme zástupce?
Středočeský kraj
Královéhradecký a Pardubický kraj
Ústecký kraj
Vysočina a Jihočeský kraj
Koho vlastně hledáme?
Někoho, kdo má obchodního ducha a potřeby zákazníka umí proměnit v byznys. Kdo rád navazuje a rozvíjí vztahy i naslouchá. Koho bude bavit pomáhat průmyslovým společnostem uspět.
On může být i ona. On nebo ona můžeš být TY.
Co budeš dělat?
Zákazníkům z oblasti průmyslové automatizace (převážně výrobní průmyslové podniky) budeš představovat a prodávat díly průmyslové automatizace. Zároveň budeš u zákazníků hledat potenciál pro uplatnění našich produktů a služeb, jako jsou opravy elektroniky, hardwarové a softwarové produkty, diagnostika sítí, školení, projekty sběru dat a další.
Budeš aktivně rozvíjet vztahy se stávajícími zákazníky i s novými potenciálními zákazníky.
Budeš spolupracovat s kolegy a sdílet s nimi veškeré potřebné informace vedoucí k plnění zadaných prodejních cílů společnosti.
Důležité informace budeš zaznamenávat do interních systémů CRM.
Budeš pracovat převážně z domova a na cestách za zákazníky. Občas přijedeš za námi do Liberce.
Za svěřený region převezmeš plnou odpovědnost.
Co nabízíme?
Odpovídající finanční ohodnocení - základní mzdu + provizi podle obchodních výsledků (nástupní mzda 40 až 50 tis. Kč, případně dle prokazatelných zkušeností),
samostatnou a zodpovědnou práci,
služební mobilní telefon, notebook a auto,
práci v týmu, skvělé pracovní podmínky a vybavení,
maximální podporu při zaškolení,
práci na HPP, nástup možný ihned,
zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) /den,
22 dní dovolené + 1 den narozeninové volno (po roce ve firmě),
stravenkový paušál,
mobilní tarif zdarma + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky,
benefitní kartu Pluxee (po zkušebce) - pravidelný měsíční příspěvek,
možnost občasné práce na HO (po zapracování),
kurzy anglického jazyka na pracovišti (po zapracování) a další benefity,
příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru.
Dalším velkým lákadlem je skvělé pracovní prostředí v moderních kancelářích v klidné části Liberce ve Vesci v bezprostřední blízkosti MHD.
A za to chceme, abys:
měl/a zkušenosti s obchodem,
byl/a aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B) a byl/a ochotný/á často cestovat,
byl/a aktivně komunikující a nestyděl/a se navazovat nové kontakty,
sis rozuměl/a s počítačem (znalost MS Office) a ani práce s internetem tě nezdržovala,
byl/a organizačně zdatný/á při práci s informacemi a uměl/a je při své práci využít,
měl/a zkušenosti s prací v software CRM (nástroj pro správu informací o zákaznících),
byl/a samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní a s obchodním myšlením, prostě fajn. Ale také týmový hráč, který zapadne do rodinného prostředí naší firmy.
Hodit se ti bude i zájem o techniku a orientace na poli průmyslové automatizace, ale podmínkou to není.
Organizace výběrového řízení
Výběrové řízení bude probíhat ve třech kolech a po každém vás budeme informovat o výsledku a případném postupu. Chceme zajistit, aby byla naše spolupráce přínosem pro obě strany.
Nezapomeňte prosím kromě životopisu poslat i motivační dopis. U této pozice je pro nás opravdu důležitý.
Jsi to ty? Pokud splňuješ výše uvedené body (nebo alespoň půlku a tu druhou bereš jako výzvu), pošli nám svoje CV s fotkou a motivační dopis na jsemtoja@foxon.cz.