Administrativní podpora obchodního týmu
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme spolehlivého, organizovaného a inovativního kolegu, který bude podporovat každodenní činnosti naše obchodního týmu v oblasti administrativy a správy dat. Tato pozice vyžaduje schopnost efektivně komunikovat, spravovat a analyzovat data a poskytovat administrativní podporu jak obchodního, tak i finančního týmu.
Hlavní odpovědnost
• Komunikace s obchodníky ve firmě a externími partnery (zejména logistickými společnostmi, veterináři, apod.)
• Správa a organizace dat (důraz kladen na digitalizaci a automatizaci procesů)
• Administrativní podpora při plánování a organizaci expedice zvířat (např. zajištění CMR dokladů, zajištění informací pro skladovou evidenci)
• Zajištění administrativní podpory pro ostatní kolegy (např. zajištění dokladů pro účetnictví)
• Spolupráce při automatizaci administrativních procesů – spolupodílení se na implementaci změn
• Identifikace příležitostí pro efektivnější zpracování dat a jejich sdílení
Požadovaná kvalifikace
• Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• Schopnost práce s daty a znalost MS Office (zejména Excel)
• Schopnost efektivní komunikace orientované na dosažení výsledku
• Výhoda je alespoň elementární znalost účetních systémů (např. Pohoda nebo WinFas)
• Samostatnost a schopnost pracovat v malém kolektivu
• Praxe není nezbytná podmínka – vhodné i pro absolventy
• Znalost angličtiny