Metodik sociálních služeb
O pozici
Pracovní nabídka
Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?
Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů má i přátelský kolektiv. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru. U nás můžete v úterý a čtvrtek končit ve 14:00 hod., v pátek ve 13:00 hod., takže budete mít čas na svůj osobní život...:-)
Co bude vaším úkolem?
- Pracovat na projektu Efektivita sítě sociálních služeb +; financovaného z OP Z+.
- Spolupracovat na metodickém řízení projektu.
- Metodicky pomáhat nastavovat a kontrolovat výkon soc. služeb.
- Zlepšovat metodiku realizace poskytování soc. služeb.
- Na základě poznatků poskytovatelů z praktického provádění realizace sociálních služeb,
- předkládat podněty k aktualizaci platné metodiky, vydané pro realizaci projektu.
- Podávat metodický výklad dokumentů projektu Efektivita sítě sociálních služeb +“ poskytovatelům sociálních služeb.
- Komunikovat s Ministerstvem práce a sociálních věcí, poskytovatelem dotace.
- Komunikovat s poskytovateli sociálních služeb a s cílovými skupinami projektu.
- Spolupracovat na přípravě systému kontrol výkonů poskytovatelů služeb.
- Kontrolovat plnění monitorovacích ukazatelů projektu.
- Sledovat efektivitu, resp. výkonnost poskytovaných služeb.
- Spolupracovat s ostatními členy týmu.
- Spolupracovat na vyhlášení dotačního řízení a souvisejících dokumentů.
- Komunikovat s dalšími odbory KÚSK ohledně čerpání a efektivity sociálních služeb s ohledem na veřejnou podporu a vyrovnávací platbu.
- Spolupracovat na evaluaci projektu.
- Spolupracovat při nastavení smluvních podmínek pro zajištění poskytování sociálních služeb.
Co od vás očekáváme?
- Vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením na studijní obory splňující kvalifikační předpoklady dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- orientace v potřebných právních předpisech
- zákon č. 129/2000 Sb., o krajích
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- 3 roky praxe výkonu přímé práce s klienty výhodou
- zkušenosti v oblasti veřejné správy výhodou
- schopnost interpersonální komunikace, týmové spolupráce a prezentace na dobré úrovni.
Co nabízíme?
- jistotu platu a možnost pravidelného odměňování
- pracovní poměr na dobu určitou do 30.6.2028
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- pružnou pracovní dobu na hlavní pracovní poměr
- možnost stravování v budově úřadu
- osobní rozvoj a zvyšování kvalifikace
- mentoring, koučink
- benefity pro zaměstnance KÚSK: (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročí, posilovna v budově úřadu, aj.)
Platové zařazení: platová třída 10/11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
Složka platu:
1. základní tarif v rozpětí 24 790 Kč – 38 570 Kč (dle praxe a vzdělání)
2. osobní ohodnocení v rozpětí 0 – 38 570 Kč dle Vaší praxe a dosažených výsledků a specializace.
3. kvartální mimořádné odměny 0–45 % (dle dosažených pracovních výsledků)
Dotazy k pracovní náplni na dané pozici – Jakub Šlajs, Dis., vedoucí oddělení koncepce a metodiky sociálních služeb odboru sociálních věcí KÚSK tel.: 607 250 802.
V případě, že splňujete naše požadavky, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis do 17. 4. 2025.
Těšíme se na Vás ????