Senior Product Manager

Jméno/Firma
Seznam.cz, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
3. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro náš produktový tým divize Reklamních systémů hledáme zkušeného Product Managera, který převezme odpovědnost za klíčovou část našeho reklamního systému – výdej reklamy.

Jde o roli s velkým dopadem na úspěch inzerentů i uživatelský zážitek, kde je potřeba kombinovat analytické myšlení, technické porozumění a schopnost strategického rozhodování. Novou posilu hledáme buď do kanceláří v Praze nebo v Brně.

Co vás denně čeká a jaký je tým

  • V rámci reklamního systému zodpovídat za výdej inzerce.
  • Definování a optimalizace cílových skupin a jejich využití ve výdeji inzerce.
  • Optimalizace čerpání rozpočtů kampaní či jiných kritérií kampaní zadaných inzerenty.
  • Neustálé hledání cest ke zlepšení výdeje reklam.
  • Monitorování situace na trhu e-commerce, analýza potřeb uživatelů, prioritizace backlogu a příprava zadání pro vývoj/výzkum.
  • Pro rozvoj produktu založeného na datech budete úzce spolupracovat s datovými analytiky.
  • Díky scrumu se budete pravidelně potkávat na standupech a plánování s vývojovými týmy a v některých projektech i s týmem výzkumu RS.

Jaké zkušenosti budete potřebovat

  • Dokážete definovat vizi rozvoje produktu, potřeby uživatele a vyhodnocovat jejich přínos.
  • Máte schopnost pracovat s daty, analyzovat je a na jejich základě přijímat rozhodnutí.
  • Jste proaktivní, máte tah na branku a nebojíte se převzít odpovědnost.
  • Máte zkušenosti se spoluprací s vývojovým týmem.
  • Zkušenost s používám ticketovacího nástroje.
  • Výborně komunikujete, zvládáte vyjednávat a obhajovat produktové priority.
  • Znáte základní principy ML a jejich využití v reklamních systémech (výhoda).
  • Znalost PPC prostředí výhodou, ale není vyžadována.

Co získáte

  • Možnost pracovat na velmi komplexním a technologiemi nabytém systému, který propojuje potřeby inzerentů podpořit prodej a zároveň umožní tvůrcům obsahu monetizovat svoji návštěvnost na obsahových webech.
  • Možnost využít v rozvoji produktu interní jazykový model (LLM) pro podporu automatizace a optimalizace.
  • Získáte hlubší znalost reklamního systému a principů v online marketingu.
  • Pracovat na produktu, který má reálný dopad na E-commerce trh v ČR a ovlivňuje tisíce kampaní denně.
  • Dáme vám prostor k samostatnosti a rozhodování.
  • Budete součástí týmu, kde se spojuje technická expertiza s businessovým myšlením.
  • Možnost ovlivnit směřování jednoho z klíčových prvků celého Seznamu.