Účetní s angličtinou („klouzavá“ prac. doba, zastupitelnost, home office)
O pozici
Pracovní nabídka
Jste účetní, umíte anglicky a chcete pracovat ve firmě, která má jasně nastavená fungující pravidla a procesy? V přátelském týmu lidí, kde si mezi sebou dovedete poradit a v případě dovolené se zastoupit? Práci, kde si můžete organizovat čas a vaše pracovní doba je flexibilní? Pak čtěte dál.
Pro koho hledáme novou kolegyni/kolegu?
Česká firma, kterou založili před 30 lety tři absolventi ČVUT. Původně „obýváková“ firma se rozrostla na globálního lídra ve svém oboru, operující ve 13 zemích, od Evropy, USA, Austrálii po Asii.
Zaměřuje se na vývoj/výrobu chytrých řídících a kontrolních systémů v oblasti energetiky, průmyslových motorů a zařízení. Společnost si i přes svou velikost (400 zaměstnanců)
a neustálý růst dokázala zachovat příjemnou kulturu a neformální atmosféru.
Jaká je naše vize pro nového kolegu/kolegyni?
Stane se součástí ryze ženského kolektivu 8 účetních. Nového kolegu/kolegyni čeká komplexní účetní agenda svěřené zahraniční pobočky se správou majetku, spolupráci na dani z příjmu, závěrkách a dalších odborných pracích v rámci účetního oddělení.
Konkrétně budete mít na starosti:
- Účtování finančních transakcí svěřených poboček – přijaté faktury, zpracování nákupních objednávek, bankovní transakce, majetek a další účetní případy
- Účetní operace související s měsíční účetní uzávěrkou (dohadné položky, časové rozlišení, přecenění účtů, inventarizace účtů aj.)
- Podílení se na měsíčních závěrkách
- Přípravu podkladů pro audit, komunikaci s auditory
- Pracovat budete v interním systému Microsoft Dynamics
- Důležitá je komunikativní znalost angličtiny (ideálně B2, písemná i mluvená forma)
Budete se také podílet na:
- Přípravě a zpracování výkazu DPH, kontrolního hlášení a souhrnného hlášení
- Tvorbě konsolidované roční závěrky
- Tvorbě výroční zprávy a zprávy o vztazích
Znalost IFRS je výhodou, ale není podmínkou. Potřebujete znát české účetní standardy a daně.
Co můžeme nabídnout:
- Velmi přátelskou atmosféru, podporu a pomoc od zkušenějších členů týmu
- Kariérní i osobní rozvoj v podmínkách uznávané, celosvětově úspěšné české společnosti s mezinárodním přesahem
- Flexibilní pracovní dobu
- Home office 2 dny v týdnu
- 5 týdnů dovolené
- 3 Me days
- Za rok 18 000 bodů do Cafeterie na kulturu, sport, vzdělávání a jiné aktivity
- Parkování v rámci budovy
- Bonusové schéma na základě výkonu
- Občerstvení (káva, čaj, voda v práci) zdarma
- Dog friendly kancelář
- Stravenky, slevy pro zaměstnance v okolí společnosti (restaurace, kavárny...)
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci!