Asistent/ka generálního ředitele
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme někoho, kdo zvládne organizovat jednání, vyřizovat korespondenci a ještě se u toho usmívat.
Co vás čeká
· zajišťování administrativní agendy generálního ředitele, vyřizování korespondence a smluvních záležitostí, evidence dokumentů.
· práce v elektronické spisové službě, úzká spolupráce s podatelnou/recepcí společnosti,
· příprava a kompletace materiálů pro vedení společnosti,
· vyřizování formalit spojených se služebními cestami, včetně evidence služebních cest,
· organizace jednání zástupců společnosti a péče o návštěvy,
· zajištění běžného provozu sekretariátu včetně nákupu občerstvení,
· komunikace s úřady, zástupci magistrátu i statutárního města Brna, obchodními partnery,
· komunikace s odděleními napříč společnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
· velmi dobrou znalost MS Office 365,
· výborné komunikační dovednosti včetně schopnosti přenosu informací a reprezentativní vystupování,
· logické uvažování, zodpovědnost a bezúhonnost,
· ŘP sk. B,
Výhodou bude, pokud budete mít
· zkušenost na obdobné pozici,
· znalost práce ve spisové službě.
Co Vám můžeme nabídnout
· zázemí stabilní a prosperující společnosti,
· týden dovolené navíc, zdravotní volno,
· příspěvek na stravování a další zajímavé benefity.