Manažer*ka propagace EKODOMOVA

Jméno/Firma
EKODOMOV, z.s.
Pracoviště
V Podbabě 2602/29b, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Marketing, média a reklama
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

O NAŠÍ ORGANIZACI

Ekodomov od roku 2004 popularizuje a pomáhá rozvíjet různé způsoby kompostování po celém Česku a to například pomocí výukových programů, vlastní výroby kompostérů nebo aplikace Carbon Overseer pro výpočet uloženého uhlíku jednotlivců i firem. Také spravujeme informační web kompostuj.cz a založili jsme nejstarší lesní školku v Česku. Pro mladší školní děti pořádáme v Praze a blízkém okolí venkovní kroužek Malý průzkumník přírody, školám a školkám nabízíme certifikované ekologické výukové programy a ekologická divadla. Výrobky, které tematicky souvisejí s naší činností, prodáváme v e-shopu ekonakup.cz.


CO NABÍZÍME

  • flexibilní pracovní doba
  • částečná práce z domova
  • sleva v eshopu Ekonákup
  • smysluplnou práci v přátelské atmosféře
  • možnost seberozvoje a dalšího vzdělávání
  • příspěvek na kartu Multisport

KOHO HLEDÁME

  • Týmového hráče*čku, který*á umí propojovat propagaci různých projektů pod jednou střechou naší organizace.
  • Odpovědného člověka s vizí na zviditelnění našich témat pro různé cílové skupiny.
  • Osobu, která je schopná pracovat po zaškolení na úkolech samostatně bez potřeby mikromanagementu.
  • Očekáváme kreativitu, přizpůsobivost (flexibilita), tvůrčí přístup, zodpovědnost, zvládání zátěžových situací, komunikační dovednosti, kvalitní písemné vyjadřování, prezentační dovednosti.

NÁPLŇ PRÁCE

Náplň práce reaguje na sezónní aktivity projektů. Bude vás čekat například:

  • Účast na společných i individuálních schůzkách
  • Filtrování relevantních akcí a spolupráce
  • Účast a prezentace na veřejných akcích, jako je například Konference EVVO
  • Tvorba propagačních textů, jako jsou například:

- tiskové zprávy, newslettery (Mailchimp)
- články o jednotlivých projektech, událostech či tématech
- odpovědnost za aktuálnost online textů

  • Komunikace

- se zbytkem týmu Ekodomova, především koordinátory*kami projektů
- komunikace na firemním serveru přes aplikaci Discord
- domluva spolupráce (otištění textu v magazínu, návštěva televize, zviditelnění na sociálních sítích, oslovení influencerů, …)
- spolupráce s pracovnicí spravující sociální sítě (např. pravidelná komunikace, kontrola kvality příspěvků, dodání potřebných materiálů, …)
- spolupráce s grafičkou a IT pracovnicí

  • Analýza dosahu

- práce s Google analytics, Mailchimp, Meta, Facebook, Instagram, Youtube

  • Koordinace přípravy a výroby propagačních materiálů, dohled nad jejich dostatkem a kvalitou

- shrnutí potřeb projektu, zadání práce grafičce, kontrola textů
- zadání materiálů do tisku, komunikace s tiskárnou, kontrola kvality

  • Vedení záznamů o propagačních aktivitách, jako je například:

- dokumentace práce a úkolů v programu ClickUp
- kontrola výkazů řízených pracovníků propagace
- evidence o časových dotací projektů a analýza výsledků
- zjištění potřeb od ostatních projektů, dohled nad čerpáním budgetu na propagaci

Také velmi oceníme rozvíjení strategie komunikace, která zahrnuje vztahy se zákazníky, veřejností, médií či partnery a znalost focení/natáčení.


ČASOVÁ A FINANČNÍ SPECIFIKA SPOLUPRÁCE

  • Předpokládaná časová náročnost odpovídá 0.5 úvazku. Spolupráce je možná formou HPP / DPČ / OSVČ. Orientační nástupní plat 20 400 Kč (hrubá mzda).


Společně s životopisem prosíme o zaslání motivačního dopisu.