Manažer*ka propagace EKODOMOVA
O pozici
Pracovní nabídka
O NAŠÍ ORGANIZACI
Ekodomov od roku 2004 popularizuje a pomáhá rozvíjet různé způsoby kompostování po celém Česku a to například pomocí výukových programů, vlastní výroby kompostérů nebo aplikace Carbon Overseer pro výpočet uloženého uhlíku jednotlivců i firem. Také spravujeme informační web kompostuj.cz a založili jsme nejstarší lesní školku v Česku. Pro mladší školní děti pořádáme v Praze a blízkém okolí venkovní kroužek Malý průzkumník přírody, školám a školkám nabízíme certifikované ekologické výukové programy a ekologická divadla. Výrobky, které tematicky souvisejí s naší činností, prodáváme v e-shopu ekonakup.cz.
CO NABÍZÍME
- flexibilní pracovní doba
- částečná práce z domova
- sleva v eshopu Ekonákup
- smysluplnou práci v přátelské atmosféře
- možnost seberozvoje a dalšího vzdělávání
- příspěvek na kartu Multisport
KOHO HLEDÁME
- Týmového hráče*čku, který*á umí propojovat propagaci různých projektů pod jednou střechou naší organizace.
- Odpovědného člověka s vizí na zviditelnění našich témat pro různé cílové skupiny.
- Osobu, která je schopná pracovat po zaškolení na úkolech samostatně bez potřeby mikromanagementu.
- Očekáváme kreativitu, přizpůsobivost (flexibilita), tvůrčí přístup, zodpovědnost, zvládání zátěžových situací, komunikační dovednosti, kvalitní písemné vyjadřování, prezentační dovednosti.
NÁPLŇ PRÁCE
Náplň práce reaguje na sezónní aktivity projektů. Bude vás čekat například:
- Účast na společných i individuálních schůzkách
- Filtrování relevantních akcí a spolupráce
- Účast a prezentace na veřejných akcích, jako je například Konference EVVO
- Tvorba propagačních textů, jako jsou například:
- tiskové zprávy, newslettery (Mailchimp)
- články o jednotlivých projektech, událostech či tématech
- odpovědnost za aktuálnost online textů
- Komunikace
- se zbytkem týmu Ekodomova, především koordinátory*kami projektů
- komunikace na firemním serveru přes aplikaci Discord
- domluva spolupráce (otištění textu v magazínu, návštěva televize, zviditelnění na sociálních sítích, oslovení influencerů, …)
- spolupráce s pracovnicí spravující sociální sítě (např. pravidelná komunikace, kontrola kvality příspěvků, dodání potřebných materiálů, …)
- spolupráce s grafičkou a IT pracovnicí
- Analýza dosahu
- práce s Google analytics, Mailchimp, Meta, Facebook, Instagram, Youtube
- Koordinace přípravy a výroby propagačních materiálů, dohled nad jejich dostatkem a kvalitou
- shrnutí potřeb projektu, zadání práce grafičce, kontrola textů
- zadání materiálů do tisku, komunikace s tiskárnou, kontrola kvality
- Vedení záznamů o propagačních aktivitách, jako je například:
- dokumentace práce a úkolů v programu ClickUp
- kontrola výkazů řízených pracovníků propagace
- evidence o časových dotací projektů a analýza výsledků
- zjištění potřeb od ostatních projektů, dohled nad čerpáním budgetu na propagaci
Také velmi oceníme rozvíjení strategie komunikace, která zahrnuje vztahy se zákazníky, veřejností, médií či partnery a znalost focení/natáčení.
ČASOVÁ A FINANČNÍ SPECIFIKA SPOLUPRÁCE
- Předpokládaná časová náročnost odpovídá 0.5 úvazku. Spolupráce je možná formou HPP / DPČ / OSVČ. Orientační nástupní plat 20 400 Kč (hrubá mzda).
Společně s životopisem prosíme o zaslání motivačního dopisu.