Specialista/tka zákaznické podpory Teplo
O pozici
Pracovní nabídka
Máte chuť pracovat pro stabilní městskou společnost s 95letou historií zásobující přes 105 tisíc domácností v Brně. Chcete se podílet na jejím chodu s námi?
Teplárny Brno už dávno nejsou jen dodavatelem tepla. Kromě zásobování teplem zajišťujeme pro naše zákazníky také dodávky elektřiny a zemního plynu, budujeme síť dobíjecích stanic pro elektromobily a podporujeme ekologické projekty města Brna. Pro oddělení zákaznické podpory hledáme technicky orientovaného kolegu/kolegyni se zájmem o energetiku – teplo, pro péči o portfolio odběratelů.
A jaká práce vás v Teplárnách Brno čeká?
- Zakládání odběratelů a odběrných míst, včetně kompletního nastavení zúčtovacích schémat ve fakturačním systému SAP IS-U
- Těsná spolupráce s ostatními odděleními TB, například, metrologie, provoz, projekce, zákaznická podpora a další
- Zpracování měsíční uzávěrky, bilancování spotřeb tepla na zdrojích a odběrných místech, měsíční a roční fakturace tepelné energie ve fakturačním systému SAP IS-U, dle získaných odečtů
- Kontrola správnosti hodnot stavů, odečtů spotřeb tepla z odečtových centrál, vodoměrů, plynoměrů a elektroměrů, pro fakturaci tepelné energie, vody a chladu
- Příprava smluvních dokumentů pro nové i stávající odběratele tepelné energie, vody a chladu
- Správa a údržba podkladů smluvních vztahů a technických údajů pro fakturaci tepelné energie v informačním systému SAP IS-U
- Zpracování přehledů, výkazů a seznamů, analýza a bilancování fakturačních a smluvních dat
- Zajištění hromadných tisků daňových dokladů, smluvních dokumentů, formulářů pro poměrové měření RTN, poměrových vodoměrů TV a poměrových vodoměrů SV
- Zpracování dohadných položek a příprava dokladů pro audit společnosti
- Příprava podkladů pro reporting a plán
- Komunikace se stávajícími i novými odběrateli tepelné energie, řešení jejich požadavků
- Modernizace stávajících procesů a digitalizace
A co považujeme za samozřejmost
- Minimálně středoškolské vzdělání, praxe v energetice výhodou
- Uživatelské znalosti MS Office, Word, Excel, Outlook, SAP IS-U výhodou
- Praxe v oblasti fakturace energií výhodou
- Analytické myšlení a dovednosti, technicky orientovaný
- Samostatnost, komunikační dovednosti, zodpovědný přístup
- Znalost prostředí a práce v SAP výhodou
- Ochotu učit se novým věcem a využívání moderních technologií
A co nabízíme?
- Nástup do pracovního poměru dle dohody na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
- Bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů: pracovní dobu 37,5 hodin týdně, 5 týdnů dovolené, 3 sick days, příspěvek na penzijní a životní pojištění, osobní konto, zvýhodněné ceny energií, závodní stravování, firemní posilovnu zdarma.
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis nejpozději do 03. 05. 2025 do 12:00 hodin. Odpovězte přes inzertní portál, formulář na našich stránkách v sekci „Kariéra“, nebo v pracovní dny doručte osobně na podatelnu sídla společnosti Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, 638 00 Brno. Obálku označte textem „Neotvírat – VŘ – Specialista zákaznické podpory Teplo“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.