Asistent/ka pobočky - Brno 6
O pozici
Pracovní nabídka
ledáme Asistentku Pobočky Realitní Kanceláře – Jsi to Ty? ????✨
Hledáš stabilní práci v kanceláři, kde se nebudeš nudit? Baví tě organizace, komunikace s lidmi a chceš být nepostradatelnou součástí realitního týmu? Pak čti dál – možná hledáme právě tebe! ????
Co tě u nás čeká?
???? Místo: Pobočka realitní kanceláře v centru Brna
???? Náplň práce:
✔️ Komunikace s makléři - administrativní podpora pro jejich zakázky
✔️ Podpora pro vedoucího pobočky – vedení reportů, organizační aktivity
✔️ Komunikace s klienty - nasměrovat je na správnou osobu
✔️ Správa kanceláře – udržování pořádku, doplňování zásob
✔️ Kreativní práce – občas něco vytvoříš v Canvě na sociální sítě
✔️ Práce s počítačem – Google dokumenty, tabulky, e-maily
✔️ Možnost naučit se hodně o realitním trhu
Koho hledáme?
???? Pečlivého a organizovaného člověka, který má rád pořádek a strukturu
???? Komunikativní osobnost, která se umí asertivně domluvit s klienty i kolegy
???? Někoho, kdo zvládne pracovat samostatně a umí si rozvrhnout úkoly
???? Zkušenosti se sociálními sítěmi jsou výhodou!
???? Ochotu učit se novým věcem a rychle vstřebávat informace
???? Znalost realitního trhu je plus, ale ne podmínka
???? Pozor! Práce je na živnostenský list (IČO). Pokud ho ještě nemáš, poradíme ti!
???? Co ti nabízíme?
✅ Práci v přátelském kolektivu v příjemné kanceláři v centru Brna
✅ Zázemí a podporu velké realitní společnosti se zavedenými procesy i prostorem pro vlastní nápady
✅ Možnost vzdělávání v realitách
???? Zaujalo tě to? Pošli nám svůj životopis a pár slov o sobě