Obchodní zástupkyně (vybavování hotelů, design)

Jméno/Firma
MATERASSO SLovakia s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Prodej a obchod
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Plat fix. 35 000 + bonusy z prodeje, práce na IČO

Region: Praha + Jižní a Západní a Severní Čechy

Materasso Slovakia je přední výrobce postelí matrací a drobného nábytku s dlouholetou tradicí, specializující se na kompletní vybavení hotelů a ubytovacích zařízení. Jsme lídrem na trhu. Zařídili jsme již více než 2 000 ubytovacích zařízení v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a v dalších evropských zemích. Jako rodinná firma klademe důraz na kvalitu, inovace a preciznost v každém detailu našich výrobků.

Pokud máte zájem o dynamickou práci ve firmě s dlouholetou tradicí a chcete se podílet na tvorbě moderních a kvalitních interiérů v ubytovacích zařízeních, přidejte se k nám!

Kancelář a možnost plánovat si schůzky s klienty bude mít zaměstnanec v našem showroomu na adrese: Fugnerovo náměstí 6, Praha 2

Co vás čeká / Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hlavní náplní práce je vybavování a prodej výrobků (matrací,postelí a drobného nábytku) do hotelů/penzionů či jiných ubytovacích zařízení.

  • Vybavování a zařizování interierů nových, nebo již existujících hotelů či jiných ubytovacích zařízení
  • Častá spolupráce s architekty a developery na konkrétních vznikajících projektech
  • Poradenství v oblasti návrhu designu hotelového pokoje, kombinování materiálů barev a různých produktů z naší kolekce
  • Vyhledávání a získávání nových zákazníků v a prezentování služeb v různých regionech
  • Spolupráce s developery a investory
  • Ježdění k již existujícím klientům společnosti a nabízení nových výrobků
  • Denní reporting provedené činnosti - nahrávání do databáze
  • Uzavírání dohodnutých obchodů

Office práce:

  • Zpracování zakázek, příprava a vytváření cenových nabídek
  • Reporting plánované činnosti (plánování návštěv k novým i stávajícím obchodním partnerům na následující týden, dohadování schůzek)
  • Doplňování a budování databáze klientů a péče o klienty
  • Účast na hotelových výstavách a konferencích
  • Zajištění hladkého průběhu montáže zboží na místě a odevzdávání kompletních zakázek klientovi

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít / požadavky na zaměstnance

  1. Zkušenost s prodejem produktů, praxe min. 2-3 roky
  2. Praxe s ježděním po republice
  3. Samostatnost
  4. Komunikativnost
  5. Reprezentativní vystupování
  6. Kreativita, schopnost poradenství
  7. Schopnost zorganizovat si práci
  8. Vzdělání min. středoškolské s maturitou
  9. Znalost českého jazyka - Expert
  10. ŘP skupiny B

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Zkušenost s prodejem a praxí v oblasti interiéru, designu či prodeje nábytku je velkou výhodou
  • Zkušenost s prodejem produktů v oblasti hotelnictví je velkou výhodou

Co vám můžeme nabídnout / zaměstnanecké výhody, benefity

• Služební auto, telefon a notebook
• Osobní růst formou školení
• Provizní odměny k fixnímu platu na základě dosažených výsledků
• Bonusové odměny za konzistentní výsledky a zvýšené prodeje
• Práce ve stabilní rodinné společnosti s 30 letou tradicí na trhu
• Proplácení výdajů na ubytování