Obchodní zástupkyně (vybavování hotelů, design)
O pozici
Pracovní nabídka
Plat fix. 35 000 + bonusy z prodeje, práce na IČO
Region: Praha + Jižní a Západní a Severní Čechy
Materasso Slovakia je přední výrobce postelí matrací a drobného nábytku s dlouholetou tradicí, specializující se na kompletní vybavení hotelů a ubytovacích zařízení. Jsme lídrem na trhu. Zařídili jsme již více než 2 000 ubytovacích zařízení v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a v dalších evropských zemích. Jako rodinná firma klademe důraz na kvalitu, inovace a preciznost v každém detailu našich výrobků.
Pokud máte zájem o dynamickou práci ve firmě s dlouholetou tradicí a chcete se podílet na tvorbě moderních a kvalitních interiérů v ubytovacích zařízeních, přidejte se k nám!
Kancelář a možnost plánovat si schůzky s klienty bude mít zaměstnanec v našem showroomu na adrese: Fugnerovo náměstí 6, Praha 2
Co vás čeká / Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavní náplní práce je vybavování a prodej výrobků (matrací,postelí a drobného nábytku) do hotelů/penzionů či jiných ubytovacích zařízení.
- Vybavování a zařizování interierů nových, nebo již existujících hotelů či jiných ubytovacích zařízení
- Častá spolupráce s architekty a developery na konkrétních vznikajících projektech
- Poradenství v oblasti návrhu designu hotelového pokoje, kombinování materiálů barev a různých produktů z naší kolekce
- Vyhledávání a získávání nových zákazníků v a prezentování služeb v různých regionech
- Spolupráce s developery a investory
- Ježdění k již existujícím klientům společnosti a nabízení nových výrobků
- Denní reporting provedené činnosti - nahrávání do databáze
- Uzavírání dohodnutých obchodů
Office práce:
- Zpracování zakázek, příprava a vytváření cenových nabídek
- Reporting plánované činnosti (plánování návštěv k novým i stávajícím obchodním partnerům na následující týden, dohadování schůzek)
- Doplňování a budování databáze klientů a péče o klienty
- Účast na hotelových výstavách a konferencích
- Zajištění hladkého průběhu montáže zboží na místě a odevzdávání kompletních zakázek klientovi
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít / požadavky na zaměstnance
- Zkušenost s prodejem produktů, praxe min. 2-3 roky
- Praxe s ježděním po republice
- Samostatnost
- Komunikativnost
- Reprezentativní vystupování
- Kreativita, schopnost poradenství
- Schopnost zorganizovat si práci
- Vzdělání min. středoškolské s maturitou
- Znalost českého jazyka - Expert
- ŘP skupiny B
Výhodou bude, pokud budete umět
- Zkušenost s prodejem a praxí v oblasti interiéru, designu či prodeje nábytku je velkou výhodou
- Zkušenost s prodejem produktů v oblasti hotelnictví je velkou výhodou
Co vám můžeme nabídnout / zaměstnanecké výhody, benefity
• Služební auto, telefon a notebook
• Osobní růst formou školení
• Provizní odměny k fixnímu platu na základě dosažených výsledků
• Bonusové odměny za konzistentní výsledky a zvýšené prodeje
• Práce ve stabilní rodinné společnosti s 30 letou tradicí na trhu
• Proplácení výdajů na ubytování