PPC Specialist - Amazon Ads, Google Ads, Sklik
O pozici
Pracovní nabídka
Baví tě správa PPC kampaní? Google Ads a Sklik jsou tvůj svět? Jsi náš člověk!
V Globaliu se zabýváme prodejem zboží v zahraničí skrze největší e-shop světa Amazon. Za roky naší existence jsme si vybudovali silné postavení na trhu, neustále rozšiřujeme produktové portfolio a vstupujeme do nových zemí. Zároveň jsme se tento rok pustili i do budování vlastních e-shopů. Jednoduše řečeno, rosteme.
Proto nyní hledáme zkušeného PPC specialistu nebo specialistku, kterému (které) budeme moci svěřit všechny naše PPC kampaně. Nemusíš mít nutně roky zkušeností, ale v Google Ads a Skliku bys měl plavat jako ryba ve vodě.
S Amazon Ads pravděpodobně nemáš žádnou zkušenost, ale to nevadí. Jedná se jen o další PPC platformu, která běží na podobných principech jako ty ostatní. Důležité je, abys měl zájem učit se novým věcem a stát se expertem na reklamy na Amazonu. Strávíš s nimi totiž většinu svého pracovního času (přibližně 80 %).
Jaká bude tvoje pracovní náplň
- Tvorba a nastavování PPC kampaní všech možných formátů.
- Správa a optimalizace existujících kampaní.
- Vyhodnocování výsledků a reporting.
Jak si tě představujeme
- Máš zkušenost se správou výkonostních kampaní pro e-shop.
- V Google Ads a Skliku jsi jako doma.
- Zvládneš si vymyslet chytlavý titulek a vytvořit základní grafiku (např. v Canvě).
- Dokážeš se zorientovat v datech a logicky přemýšlet nad výkonem kampaní.
- Znalost Google Analytics a Google Tag Manageru může být tvojí výhodou.
- Rád/a se naučíš něco nového - Amazon Ads.
- Jsi samostatný/á, nebojíš se odpovědnosti a dá se na tebe spolehnout.
Co za to od nás dostaneš
- Pracovní smlouvu na HPP, nástup možný od 1.5.2025.
- Mzdu 35 000 - 45 000 Kč
- Stravenkový paušál 2 600 Kč.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Možnost částečné práce z Home Office.
- Garanci nulových přesčasů.
- 25 dní dovolené.
- MultiSport kartu
- Menší tým mladých lidí, kteří nejsou pouze kolegové ale i kamarádi.
- Prostor učit se a růst v dynamické firmě.
- Možnost říct svůj názor.
Jak probíhá výběrové řízení
- Podíváme se na tvůj životopis.
- Pozveme tě na video-call s Tomášem (co-founder), kde se poznáte a pobavíte o práci, která tě u nás čeká.
- Osobně se potkáme na druhém a zároveň posledním kole. Bude to zejména takové přátelské popovídání, abychom poznali, jestli si budeme navzájem osobnostně sedět. Zároveň si pomocí malého úkolu ověříme i tvoje znalosti.
Zaujal tě náš inzerát? Pošli nám svůj životopis a klidně i v pár řádcích napiš, proč bychom se měli sejít právě s tebou. Stačí se jen ozvat!