HR / Payroll s italštinou - 55,000

Jméno/Firma
Orienta Czech s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Italština, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
3. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Reprezentujeme mezinárodní italskou společnost, která působí na českém trhu více než 30 let. Pro našeho klienta hledáme zkušené účetní s pokročilou znalostí účetního systému HELIOS a alespoň základní úrovní angličtiny

Nabízíme:

  • Plný nebo částečný úvazek, HPP nebo DPP / DPČ
  • Až 55 000 Kč
  • Práci v centru Prahy v moderní kanceláři
  • Menší stálý tým
  • home-office a flexibilní pracovní dobu dle možností pracovní pozice

Co budete dělat:

  • Zajištění přesného a včasného zpracování mezd v souladu s evropskou legislativou a daňovými předpisy.
  • Udržování přesných personálních záznamů, včetně pracovních smluv a správy benefitů.
  • Řešení dotazů souvisejících s HR a poskytování potřebných informací zaměstnancům.
  • Spolupráce s projektovými týmy na zdokonalení systémů a postupů v oblasti mezd.
  • Dohled nad tím, aby všechny mzdové operace odpovídaly platným právním předpisům a interním směrnicím.

Potřebujeme:

  • Praxi v HR mzdové oblasti bonus
  • Italština B1+
  • Angličtina Bonus
  • Analytické schopnosti (práce s daty, analýzy)
  • Pokročilá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel)
  • Důslednost, odpovědnost a schopnost samostatné práce

???? Připojte se k nám!
Těšíme se na vaši přihlášku a rádi vás uvítáme v našem týmu!