Finanční manažer/ka – Vedení a rozvoj finančního oddělení (od 70.000Kč)

Jméno/Firma
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Pracoviště
Zlín
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
3. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chcete se podílet na budování a rozvoji finančního řízení ve stabilní a rostoucí společnosti? Hledáme silného lídra, který převezme odpovědnost za řízení dvou klíčových týmů – účetního a controllingu. Pokud máte zkušenosti s vedením finančních týmů ve výrobní sféře a rádi čelíte výzvám, je tato pozice pro vás ideální!

Pokud jste silný lídr s vášní pro finance a máte chuť se podílet na budování a rozvoji týmu, připojte se k nám!

Finanční manažer/ka – Vedení a rozvoj finančního oddělení

Náplň práce:

- Vedení dvou profesionálních týmů: účetní a controllingový.
- Nastavení a optimalizace procesů v oblasti finančního výkaznictví a výrobních kalkulací.
- Spolupráce s finančním ředitelem holdingu a aktivní účast na strategickém řízení společnosti.
- Metodické vedení a implementace efektivních finančních a controllingových modelů.
- „People management“ obou týmů a jejich rozvoj, motivace a koučink.

Požadavky:

- Zkušenosti na manažerské pozici ve finančním oddělení, ideálně ve výrobní společnosti.
- Silná orientace na podnikové finance, controlling a metodické řízení.
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost vést a motivovat týmy.
- Schopnost nastavovat a optimalizovat procesy a systémy pro efektivní fungování celého oddělení.

Nabízíme:

- Možnost budovat a vést finanční oddělení v rostoucí firmě.
- Flexibilní pracovní prostředí s přístupem k odbornému rozvoji a školením.
- 5 týdnů dovolené, příspěvky na sport a zdraví, podnikové stravování a další benefity.
- Možnost využití firemní školky a rozmanité benefity pro vás i vaši rodinu.

Dobře víme, že do inzerátu se nikdy všechno nevejde. Pokud jsme Vás ale i tak zaujali, dejte nám vědět. Rádi se s Vámi spojíme a probereme další podrobnosti. 
 
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
 
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
 
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
 
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!