Obchodní referent/ka
O pozici
Jsme stabilní česká obchodně-logistická společnost s 34-letou tradicí a ročním obratem 700 mil. Kč. Zastáváme významnou pozici mezi distributory výrobků dřevozpracujícího průmyslu na trhu ČR a SR.
Náplň pracovní pozice
administrativní podpora obchodního týmu
komunikace s odběrateli
zadávání dat do systému
práce s různorodým sortimentem - např. plovoucí podlahy, zahradní nábytek, atd.
příprava podkladů pro jednání se zákazníky
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
vysoká samostatnost a zodpovědnost
organizační schopnosti a komunikační dovednosti
schopnost organizovat práci v týmu
vnitřní motivace učit se novým věcem a něco dokázat
Co vám můžeme nabídnout
Zajímavou a různorodou práci, kde můžete uplatnit jak své organizační a komunikační schopnosti, tak pečlivost a systematický přístup k administrativní práci a také uplatnit svou kreativitu. Samozřejmostí je důkladné zaškolení a dlouhodobá podpora nového kolegy.