Koordinátor*ka klientského servisu
O pozici
Aktuálně rozšiřujeme tým klientského servisu a hledáme zkušeného kandidáta, který nám pomůže nastavit a zlepšit procesy na oddělení. Pokud Vám nechybí organizační a komunikační schopnosti, dejte nám o sobě vědět.
Psyon je pokrokové zařízení, které jako první v Evropě začalo nabízet ketaminem asistovanou psychoterapii, zároveň nabízí standardní kvalitní psychiatrickou a klinickou psychologickou léčbu. Neposledním pilířem naší práce je také výzkum a provádění klinických studií.
Naší velkou devizou je lidskost a vřelý kolektiv plný profesionálů z různých odvětví, kteří společně pracují pro sdílenou silnou vizi.
Popis pozice
Koordinátor klientského servisu aktivně komunikuje s klienty, objednává je na termíny, řeší jejich dotazy, problémy a zpětnou vazbu. Kromě každodenní práce s klienty koordinuje tým klientského servisu - specialisty, recepci a koordinátora týmu konzultantů vstupních schůzek. Zajišťuje efektivní fungování procesů a hledá způsoby, jak zlepšit klientskou zkušenost. Spolupracuje napříč klinikou a podílí se na zlepšování strategií a procesů klientské péče.
Náplň práce
Komunikace s klienty, objednávání, řešení dotazů a zpětné vazby - poskytování informací telefonicky/e-mailem, informování klientů o postupech. Aktivní a profesionální řešení problémů a stížností klientů, zaznamenávání a využívání zpětné vazby pro zlepšování procesů a klientské péče.
Nastavení a implementace procesů a pravidel v klientské péči - vypracování a zavádění postupů pro komunikaci, hledání způsobů, jak procesy zautomatizovat a zefektivnit a současně zachovat kvalitní péči o klienty.
Vedení a rozvoj týmu - podpora, vedení a rozvoj týmu klientského servisu: specialistů, recepčních a konzultantů vstupních schůzek. Včetně koordinace směn na recepci a zajištění jejího fungování.
Správa klientské databáze (CRM) - správa a využívání dat pro efektivní rozvoj kliniky a zlepšování péče o klienty. Nastavování a sledování .
Požadavky na kvalifikaci
Zkušenost s prací v zákaznickém servisu je nutná.
Velkou výhodou je zkušenost s vedením týmu.
Schopnost organizovat a prioritizovat úkoly.
Vynikající komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
Chuť pracovat ve start-upovém prostředí - schopnost adaptovat se na růst kliniky a nové výzvy.
Znalost práce s Google nástroji a chuť rychle se učit novým systémům a věcem.
Schopnost řešit problémy a stížnosti klientů s klidem a profesionalitou.
Výbornou češtinu a angličtinu na komunikativní úrovni.
Nabízíme
práce na plný úvazek
hybridní model práce
nástup možný ihned nebo dle dohody
možnost seberealizace
možnost zapojit se a být součástí průlomového projektu na poli duševního zdraví
Ozvěte se nám
Pokud máte zájem nebo jakékoli dotazy, ozvěte se na nabor@psyon.cz. Těšíme se na Vás!
Více o klinice
Jsme ambulantní zdravotnické zařízení, kde se kvalitní a progresivní péče o pacienty potkává s výzkumem, prováděním klinických studií a také upřímným zájmem a nadšením pro obor. Náš přístup je primárně založen na třech pilířích: klasické psychiatrické a klinicko-psychologické péči (včetně psychoterapie) a psychedeliky asistované terapii.
Jsme smluvním partnerem většiny veřejných zdravotních pojišťoven, protože nám záleží na dostupnosti léčby.
Jako první klinika v Evropě nabízíme profesionálně vedenou ketaminem asistovanou psychoterapii, při které se psychoterapeutická léčba kombinuje s podáním ketaminu. Jde o velmi účinné spojení psychologického a farmakologického přístupu k léčbě, který může vhodně doplňovat standardní léčbu.
Na lidské úrovní jsme velmi přátelský a milý tým, který mezi sebe rád přijme novou kolegyni, či kolegu.