Expert procesního řízení
O pozici
Pracovní nabídka
Úvodní představení
Chcete práci, která opravdu dává smysl? Přidejte se k Úřadu práce České republiky, největší pomáhající organizaci v ČR. Každý den pomáháme lidem najít lepší pracovní uplatnění a zlepšit jejich životní podmínky. Buďte součástí změny k lepšímu!
Co vás čeká
Hledáme kolegy, kteří chtějí stát u zrodu něčeho nového, mají analytické myšlení a schopnost hledat efektivní řešení. Pokud Vás motivuje smysluplná práce s reálným dopadem a rádi se podílíte na inovativních změnách, pak by Vás tato příležitost mohla zaujmout.
Jako procesní manažer budete klíčovou součástí strategického projektu Nová generace poradenství, jehož cílem je transformovat poradenství v oblasti kariérní a sociální pomoci.
Hledáme právě Vás, pokud máte:
- Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské)
- Zkušenosti na obdobné pozici (minimálně 1 rok)
- Zkušenost s optimalizací procesů a implementací změn
- Analytické myšlení a schopnost řešit problémy
- Schopnost efektivní komunikace a vedení projektů
Výhodou je, pokud máte znalosti procesních metodik (např. Lean, Six Sigma, Kaizen)
Náplň práce:
- Mapování, analýza a měření procesů, jejich následná standardizace a optimalizace, a to zejména v rámci projektu Nová generace poradenství.
- Návrh efektivních řešení pro zlepšení produktivity procesů a jejich následná implementace ve spolupráci s dalšími týmy.
- Zavádění kultury zlepšování procesů napříč celou organizací.
- Realizace školení a metodické podpory zaměstnanců v oblasti procesního řízení a kultury zlepšování procesů.
- Aktivní účast na digitalizaci a inovativních rozvojových projektech.
- Spolupráce při zavádění a dalším rozvoji kapacitního managementu.
- Vytváření a zavádění procesního reportingu, sledování výkonnosti procesů a návrhy jejich průběžného zlepšování.
- Úzká spolupráce a komunikace napříč útvary Úřadu práce ČR i Ministerstva práce a sociálních věcí.
Co vám můžeme nabídnout
- Příležitost být u unikátního projektu a vytvořit něco nového, co bude mít reálný dopad na životy mnoha lidí
- Pružnou pracovní dobu s možností home office
- 25 dní dovolené, 5 dní sick days, až 6 dní studijního volna
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí
- Platové zařazení ve 12. platové třídě, což odpovídá platovému tarifu od 29 050 Kč do 42 140 Kč dle Vaší započitatelné praxe
- Možnost přiznání osobního příplatku,
- Přátelské a podporující pracovní prostředí
- Možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
- Odměny k životním a služebním výročím
- Příspěvek na produkty spoření na stáří
- Příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál
Podmínky účasti na výběrovém řízení:
- pro přihlášení do výběrového řízení je třeba zaslat žádost o přijetí do služebního poměru, kterou naleznete spolu s dalšími informacemi k výběrovému řízení na našem webu v části Kariéra na ÚP pod pracovištěm Generální ředitelství: www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr
- (reakce zasláním životopisu a motivačního dopisu přes tento portál není dostačující)