Expert procesního řízení

Jméno/Firma
Úřad práce ČR, Generální ředitelství
Pracoviště
Dobrovského 1278/25, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Státní zaměstnanci
Vytvořeno
4. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Úvodní představení

Chcete práci, která opravdu dává smysl? Přidejte se k Úřadu práce České republiky, největší pomáhající organizaci v ČR. Každý den pomáháme lidem najít lepší pracovní uplatnění a zlepšit jejich životní podmínky. Buďte součástí změny k lepšímu!

Co vás čeká

Hledáme kolegy, kteří chtějí stát u zrodu něčeho nového, mají analytické myšlení a schopnost hledat efektivní řešení. Pokud Vás motivuje smysluplná práce s reálným dopadem a rádi se podílíte na inovativních změnách, pak by Vás tato příležitost mohla zaujmout.

Jako procesní manažer budete klíčovou součástí strategického projektu Nová generace poradenství, jehož cílem je transformovat poradenství v oblasti kariérní a sociální pomoci.

Hledáme právě Vás, pokud máte:

  • Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské)
  • Zkušenosti na obdobné pozici (minimálně 1 rok)
  • Zkušenost s optimalizací procesů a implementací změn
  • Analytické myšlení a schopnost řešit problémy
  • Schopnost efektivní komunikace a vedení projektů

Výhodou je, pokud máte znalosti procesních metodik (např. Lean, Six Sigma, Kaizen)

Náplň práce:

  • Mapování, analýza a měření procesů, jejich následná standardizace a optimalizace, a to zejména v rámci projektu Nová generace poradenství.
  • Návrh efektivních řešení pro zlepšení produktivity procesů a jejich následná implementace ve spolupráci s dalšími týmy.
  • Zavádění kultury zlepšování procesů napříč celou organizací.
  • Realizace školení a metodické podpory zaměstnanců v oblasti procesního řízení a kultury zlepšování procesů.
  • Aktivní účast na digitalizaci a inovativních rozvojových projektech.
  • Spolupráce při zavádění a dalším rozvoji kapacitního managementu.
  • Vytváření a zavádění procesního reportingu, sledování výkonnosti procesů a návrhy jejich průběžného zlepšování.
  • Úzká spolupráce a komunikace napříč útvary Úřadu práce ČR i Ministerstva práce a sociálních věcí.

Co vám můžeme nabídnout

  • Příležitost být u unikátního projektu a vytvořit něco nového, co bude mít reálný dopad na životy mnoha lidí
  • Pružnou pracovní dobu s možností home office
  • 25 dní dovolené, 5 dní sick days, až 6 dní studijního volna
  • 1 den na vyřízení osobních záležitostí
  • Platové zařazení ve 12. platové třídě, což odpovídá platovému tarifu od 29 050 Kč do 42 140 Kč dle Vaší započitatelné praxe
  • Možnost přiznání osobního příplatku,
  • Přátelské a podporující pracovní prostředí
  • Možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
  • Odměny k životním a služebním výročím
  • Příspěvek na produkty spoření na stáří
  • Příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál

Podmínky účasti na výběrovém řízení:

  • pro přihlášení do výběrového řízení je třeba zaslat žádost o přijetí do služebního poměru, kterou naleznete spolu s dalšími informacemi k výběrovému řízení na našem webu v části Kariéra na ÚP pod pracovištěm Generální ředitelství: www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr
  • (reakce zasláním životopisu a motivačního dopisu přes tento portál není dostačující)