HR GENERALIST

Jméno/Firma
H R U Š K A , spol. s r.o.
Pracoviště
Na Hrázi 3228/2, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
4. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

HR GENERALIST

Staň se součástí stabilní společnosti a pojď k nám pracovat na pozici Personalisty.

Jsme HRUŠKA, významná společnost, která provozuje prodejny HRUŠKA v českém maloobchodním řetězci. Hledáš perfektní příležitost, jak se dostat do světa HR? Chceš, aby Tvá práce byla zajímavá, různorodá a každý den trochu jiná? Baví Tě komunikace a setkávání se s novými lidmi? Pak neváhej a zašli nám životopis! ????

Co Tě u nás čeká?

  • Připravovat pracovně-právní dokumenty a spravovat jejich údržbu (nástupy/výstupy zaměstnanců, kontrola správnosti podkladů, kompletace dokumentace) a spravovat pravidelný reporting)
  • Budete mít na starost celý životní cyklus zaměstnance (adaptaci nových zaměstnanců, pravidelná školení, rozvoj, změny v náplni práce) až po jeho případný odchod ze společnosti, který budete také koordinovat.
  • Vaší zodpovědností bude rozvoj a nastavování HR procesů. Některé bude potřeba nastavit od začátku a my očekáváme, že v tomto budete proaktivní a samostatní. Budete se aktivně podílet na implementaci nového HR systému. Předpokládáme, že Vám pokročilá práce na počítači nedělá problém, máte rádi novinky, nebojíte se změn, ani nových technologií a umíte si poradit.
  • Úzce budete spolupracovat se mzdovou účtárnou, která je součástí našeho personálního oddělení, dále s managementem a odděleními napříč společností
  • Řešit pracovně-právní problematiku, komunikovat s úřady a jinými institucemi
  • Příprava reportů (fluktuace, nástupy/výstupy apod.)
  • Příprava prezentací, podkladů a participace při organizaci firemních akcí
  • Reportovat budete přímo personálnímu řediteli

Koho hledáme?

  • Nástup možný ihned-výhodou
  • Středoškolské vzdělání – ekonomický směr
  • Praxi na pozici HR GENERALIST, minimálně 2 roky
  • Praxi v oblasti interních posunů ve firmě – talentového plánování (vyhodnocení odborných školení, soft skills apod.)
  • Výborné organizační schopnosti, pečlivost a pozitivní postoj ke změnám
  • Aktivní a zodpovědný přístup k práci
  • Samostatnost a flexibilita
  • Znalost zákoníku práce
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Power Point, Word)
  • Profesionální vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co Ti nabízíme?

  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Zaměstnání ve stabilní a expandující společnosti s rodinnou atmosférou
  • Stravenkový paušál, nebo možnost závodního stravování
  • Možnost čerpání Home Office
  • Firemní akce
  • Možnost kariérního růstu

Pokud máš zájem stát se součástí našeho týmu, neváhej nás kontaktovat, dole klikni na tlačítko ODPOVĚDĚT, vyplň údaje a přilož životopis.


Těšíme se na Tebe!