Asistent provozu - klíčová role s perspektivou růstu!

Jméno/Firma
Pártystany Jičín
Pracoviště
Jičín
Úvazek
Plný
Vytvořeno
4. 4. 2025

O pozici

Jsme stabilní společnost, která se již 14 let specializuje na prodej a pronájem eventového vybavení. Naše produkty pomáhají klientům v České republice, na Slovensku, v Německu, Rakousku a Maďarsku vytvořit nezapomenutelné události. Aktuálně máme menší, přátelský tým do 10 osob, kde si zakládáme na spolupráci, kvalitě a inovacích. Hledáme energického a organizovaného kolegu, který se stane nepostradatelnou součástí našeho týmu a klíčovým partnerem při řízení a rozvoji firmy. Tvým úkolem bude vést komunikaci se zaměstnanci a zajistit efektivní spolupráci napříč týmy, postupně přebírat provozní činnosti firmy, komunikovat s dodavateli a partnery a přispívat k firemnímu růstu. Pokud hledáš příležitost, kde se můžeš rozvíjet a každý den bude jiný, pak čti dál!

Co tě u nás čeká:

  • Administrativní práce s počítačem – budeš vyřizovat e-maily, spravovat e-shop, pracovat s firemními systémy a podílet se na administrativních i provozních činnostech.

  • Klíčová podpora vedení – budeš úzce spolupracovat s vedením firmy, asistovat při každodenních úkolech, zajišťovat jeho podporu a přispívat k důležitým rozhodnutím.

  • Postupné zapojení do provozních činností – budeš asistovat při zajištění hladkého chodu firmy, spolupracovat s různými týmy a postupně se seznamovat s provozními procesy.

  • Aktivní komunikace – pravidelně budeš jednat s dodavateli, partnery a interními týmy, řešit operativní úkoly a hledat efektivní řešení.

  • Zapojení do marketingových nebo sales aktivit – pokud máš zkušenosti, využiješ je naplno! Pokud ne, rádi tě zaučíme.

  • Předávání účetních podkladů – zajistíš, že vše bude předáno včas a v pořádku, a pomůžeš optimalizovat související procesy.

  • Správa firemních vozidel – budeš dbát na jejich řádný provoz a údržbu.

  • Podpora náboru nových zaměstnanců – pomůžeš s vyhledáváním nových talentů.

  • Nastavení firemních procesů – pomůžeš optimalizovat a nastavovat efektivní procesy, které zlepší chod společnosti.

  • Budování pozitivní firemní kultury – tvůj přístup a jednání bude přispívat k přátelské a profesionální atmosféře a lidskému přístupu k řešení problémů.roblémů.

Co od tebe očekáváme:

  • Vzdělání – minimálně maturita, VŠ výhodou.

  • Řidičský průkaz – skupina B.

  • Angličtina na úrovni B1 – zvládneš e-maily a komunikaci se zahraničními partnery.

  • Zkušenosti v e-commerce – svět online obchodu ti není cizí.

  • Osobnostní hodnoty – hledáme angažovaného a iniciativního člověka, který si zakládá na čestnosti, smyslu pro pořádek a kvalitě, zákaznické orientaci a spolehlivosti. Důležité je analytické myšlení, pozitivní přístup, flexibilita a profesionalita.

  • Požadované vlastnosti – zodpovědnost, dochvilnost, schopnost zvládat konflikty, ochota učit se nové věci a příjemné vystupování.

  • Nekuřák.

Co ti nabízíme:

  • Důležitá role – budeš klíčovou součástí naší firmy, která se rozvíjí a roste.

  • Finanční ohodnocení – odpovídající tvým schopnostem a výkonům.

  • 13. plat – odměna za dobře odvedenou práci.

  • Možnost kariérního růstu – prostor pro osobní a profesní rozvoj.

  • Výuka jazyků – možnost zdokonalit své jazykové dovednosti.

  • Týden dovolené navíc – odpočiň si a načerpej nové síly.

  • Obědy zdarma – postaráme se o to, abys měl kvalitní jídlo každý den.

  • Moderní technologie – budeš pracovat s nejnovějšími nástroji.

  • Služební telefon – ke snadnější komunikaci.

  • HPP – pracovní smlouva na hlavní pracovní poměr.

  • Stabilní pracovní prostředí a příjemný kolektiv – práce v přátelské atmosféře.

A na závěr: Práce bude opravdu různorodá, proto uvítáme, pokud nebudeš mít problém s tím, přijít do práce jeden den v košili a jindy třeba i v montérkách. Jsi připravený na novou výzvu? Pošli nám svůj životopis a krátké představení o sobě. Pokud nás tvůj profil zaujme, nejdříve si společně domluvíme úvodní telefonický nebo online hovor, abychom si ujasnili základní představy.