Vedoucí účetního oddělení

Jméno/Firma
EDERA Group a.s.
Pracoviště
Arnošta z Pardubic 2789, Pardubice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
4. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme vedoucí/ho účetního oddělení!

Kdo jsme? 
Společnost Edera Group a.s. - poskytovatel vysokorychlostního internetu a digitální TV s působností v Pardubicích a dalších regionech Východních Čech a Vysočiny, s více než 17lety zkušeností. Našim zákazníkům nabízíme nejen rychlý internet, ale i osobní přístup a vysokou úroveň zákaznické i technické podpory.  Od 30.4.2024 jsme se také nově stali členy skupiny ČEZ.

A právě teď hledáme posilu do našeho týmu, která nám pomůže pečovat o naše finance, udržovat stabilitu a růst společnosti.  

Jak bude vypadat tvůj pracovní čas:  

  • Vedení a rozvoj účetní agendy – zodpovědnost za správu účetních operací ve společnosti, od vedení účetních knih až po zajištění souladu s účetními a daňovými předpisy.  
  • Koordinace a podpora týmu účetního oddělení – V edeře nám záleží na týmové spolupráci. Tvým úkolem bude nejen vést a motivovat tým účetních, ale také pomáhat kolegům v jejich profesním rozvoji.  
  • Úzká spolupráce s vedením společnosti – čeká tě spolupráce přímo s vedením společnosti, poskytuješ pravidelné finanční reporty a analýzy, jako podporu strategických rozhodnutí. Tvoje úloha bude klíčová při přípravě podkladů pro plánování a rozpočtování. 
  • Komunikace s úřady a externími partnery – daňovými úřady, auditory a dalšími externími partnery. V edeře je pro nás důležité, abychom měli vše v pořádku a bez problémů. 
  • Zajištění měsíčních a ročních uzávěrek – zodpovědnost za přípravu a správnost měsíčních uzávěrek, daňových přiznání, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení a DPPO. Tvoje pečlivost zajistí přesnost a termíny těchto důležitých procesů. 
  • Správa majetku – Sledování a kontrola, zařazování, odepisování a správu dlouhodobého majetku společnosti, aby byl vždy v souladu s platnými předpisy. 
  • Rozpočtování a plánování – Spolupráce na přípravě ročních rozpočtů a finančních plánů společnosti. Příprava podkladů pro směřování firmy.  
  • Zajištění interní kontroly – Pomoc s vývojem a udržením efektivního systému interní kontroly, který zajistí, že všechny účetní procesy odpovídají nejen legislativním normám, ale i našim firemním standardům. 


Co očekáváme? 

  • SŠ/VŠ vzdělání v oblasti účetnictví nebo financí 
  • Minimálně 3 roky praxe na pozici účetní senior, ideálně ve vedoucí roli 
  • Dobrá orientace v účetních a daňových předpisech 
  • Znalost účetních systémů (výhodou Money S5) 
  • Samostatnost, pečlivost a odpovědnost 
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti 
  • Schopnost pracovat pod tlakem a dodržovat termíny 
  • Hledáme leadera - pokud máš schopnost vést, motivovat a inspirativně řídit svůj tým, jsi tím pravým pro nás. 


Co nabízíme: 

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou  
  • Služební telefon a notebook pro maximální flexibilitu i práci z domova. 
  • Bezplatné parkování v centru Pardubic a krytou kolárnu. 
  • Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu. 
  • Bezednou kávu, čaj a ovoce na pracovišti. 
  • Teambuildingové akce a měsíční společné snídaně  
  • A to nejlepší nakonec – skvělý a sehraný tým kolegů, kteří ti budou oporou. U nás tě čeká práce v přátelské pohodové atmosféře.  


Pokud tě tato nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se na tebe!