Samostatný/á účetní

Jméno/Firma
Rentero Property s.r.o.
Pracoviště
Václavské náměstí 1306/55, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
4. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do jedné z našich společností, oddělení klientského účetnictví hledáme posilu, která by nám
pomohla s vedením jejich účetních záznamů, správou finančních operací a analýzou
ekonomických dat. Osoba by měla mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající
analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem. Očekáváme schopnost
samostatné práce, ale i spolupráci v týmu, proaktivní přístup k řešení problémů,
znalost komplexního účetnictví s přesahem do hospodářských výsledků firmy
a vysokou úroveň organizace práce.


Proč pracovat právě na u nás?

Baví tě čísla. Máš silné logické myšlení. Společně
vytváříme inspirativní a podporující prostředí, kde mohou všichni rozvíjet své
schopnosti a rozšiřovat své zkušenosti. Nabízíme flexibilní pracovní podmínky vs.
komplexnost odvedené práce. To znamená být součástí dynamického týmu, který
přispívá k řešení a rozvoji firmy.
přijmeme kolegu / kolegyni na pozici samostatný účetní / samostatná účetní.


Náplň práce:
 samostatné účtování na ucelených agend účetnictví
 spolupráce při účetních závěrkách
 příprava podkladů pro audity, účetní závěrky, kontroly
 komunikace s auditorem, daňovým poradcem.


Nabízíme:
 nástup co nejdříve nebo dle dohody. Na nového kolegu / novou kolegyni, kterého /
kterou bude práce u nás bavit, si rádi počkáme.
 dobré pracovní podmínky a profesionální přístup
 příjemné prostředí v centru Prahy
 benefity (stravování zajištěné na pracovišti, možnost osobního volna navíc, příspěvek
na benefit-kartu Multisport a další.)


A co by ti nemělo chybět?
 SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
 Prokazatelná praxe na pozici samostatné účetní min. 2 roky.
 Aktuální znalost a přehled v oblasti financí a účetnictví.
 Orientace v daňové legislativě.
 Pečlivost, diskrétnost, spolehlivost, dotahování účetních případů.
 Výborná znalost MS Office, zejména Excelu.
 Znalost PaM
 Velkou výhodou je znalost účetního program Money S3 aj.


Co ti můžeme dál nabídnout?
 Příjemné pracovní prostředí kanceláře v centru Prahu.
 Pružnou pracovní dobu a home office.
 Zajímavou finanční odměnu.
 Možnost profesního růstu.
 Neomezený přísun kofeinu 24/7 a pitný režim na pracovišti.
 Podpora vzdělávání a profesního růstu.
 Nástup dohodou.


Zaujala tě tato pozice? Skvělé, zašli nám svůj životopis v češtině a my se ti v krátké
době ozveme.