Asistent/ka Finanční ředitelky
O pozici
Místo pracoviště: Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9
Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou
Práce na plný pracovní úvazek
Nástup: ihned/dle domluvy
Co budete mít na starosti? Nečekejte žádný taxativní výčet, práce je velmi různorodá, schopnost přiložit ruku k dílu je vítána, zejména se však ale bude jednat o tyto činnosti:
Poskytování administrativní podpory finanční ředitelce (příprava materiálů a podkladů pro jednání, vedení agendy a správa dokumentace, příprava podkladů pro smluvní dokumentaci a její správa, kontrola její správnosti a aktuálnosti v kooperaci s právní podporou);
Administrace veškerých objednávek na dodávky a služby;
Organizování a správa pracovního kalendáře, plánování schůzek a pracovních cest;
Komunikace s externími a interními partnery, vyřizování korespondence;
Příprava a zpracování podkladů pro jednání s třetími stranami;
Účast na poradách a vyhotovení zápisů z těchto jednání dle požadavků finanční ředitelky, případně jiného člena vedení;
Administrace poptávkových a výběrových řízení, která budou realizována;
Služební cesty (někdy je potřebné být řidičem);
Operativní podpora vedení a řešení urgentních situací dle aktuálních potřeb;
A mnoho dalšího, v čem byste se rádi realizovali.
Co by Vám nemělo chybět a koho hledáme:
Loajální, důvěryhodnou, spolehlivou a diskrétní osobnost;
Komunikativní osobnost;
Pečlivou, samostatnou a časově flexibilní osobnost;
Nechceme Vám nic připomínat, naopak Vy budete hlídat nás;
Výborné organizační schopnosti, milé a příjemné vystupování;
Touha se vzdělávat, poznávat a učit se nové věci;
Mít radost z toho, že je vedení spokojené.
Co Vám můžeme nabídnout?
Moderní kanceláře s výbornou dopravní dostupností;
Zajímavou práci v dynamickém sportovním prostředí;
Perspektivu vlastního profesního rozvoje;
Možnost dlouhodobé spolupráce u stabilního zaměstnavatele;
5 týdnů dovolené;
Víceúčelová karta MultiSport;
Stravenkový paušál;
Služební telefon a notebook.
Co je na pozici potřeba?
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe v ekonomickém oboru);
Předchozí zkušenosti na obdobné pozici (výhodou);
Proaktivní přístup a schopnost práce pod tlakem;
Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka;
Velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Outlook, Word a Excel).
Hledáme člověka, kterému je a bude práce koníčkem, který nechce pouhé zaměstnání, ale hledá také možnost osobní seberealizace. A pokud doposud nejste fanouškem hokeje, jsme přesvědčeni, že se z Vás brzy stane.
V případě, že Vás tato pracovní příležitost zaujala, zasílejte svůj motivační dopis společně s životopisem na e-mailovou adresu: horynova@czehockey.cz do 14. března 2025!