Asistent/ka Finanční ředitelky

Jméno/Firma
Český hokej
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
5. 4. 2025

O pozici

Místo pracoviště: Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9

Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou

Práce na plný pracovní úvazek

Nástup: ihned/dle domluvy

Co budete mít na starosti? Nečekejte žádný taxativní výčet, práce je velmi různorodá, schopnost přiložit ruku k dílu je vítána, zejména se však ale bude jednat o tyto činnosti:

  • Poskytování administrativní podpory finanční ředitelce (příprava materiálů a podkladů pro jednání, vedení agendy a správa dokumentace, příprava podkladů pro smluvní dokumentaci a její správa, kontrola její správnosti a aktuálnosti v kooperaci s právní podporou);

  • Administrace veškerých objednávek na dodávky a služby;

  • Organizování a správa pracovního kalendáře, plánování schůzek a pracovních cest;

  • Komunikace s externími a interními partnery, vyřizování korespondence;

  • Příprava a zpracování podkladů pro jednání s třetími stranami;

  • Účast na poradách a vyhotovení zápisů z těchto jednání dle požadavků finanční ředitelky, případně jiného člena vedení;

  • Administrace poptávkových a výběrových řízení, která budou realizována;

  • Služební cesty (někdy je potřebné být řidičem);

  • Operativní podpora vedení a řešení urgentních situací dle aktuálních potřeb;

  • A mnoho dalšího, v čem byste se rádi realizovali.

Co by Vám nemělo chybět a koho hledáme:

  • Loajální, důvěryhodnou, spolehlivou a diskrétní osobnost;

  • Komunikativní osobnost;

  • Pečlivou, samostatnou a časově flexibilní osobnost;

  • Nechceme Vám nic připomínat, naopak Vy budete hlídat nás; 

  • Výborné organizační schopnosti, milé a příjemné vystupování;

  • Touha se vzdělávat, poznávat a učit se nové věci;

  • Mít radost z toho, že je vedení spokojené.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Moderní kanceláře s výbornou dopravní dostupností;

  • Zajímavou práci v dynamickém sportovním prostředí;

  • Perspektivu vlastního profesního rozvoje;

  • Možnost dlouhodobé spolupráce u stabilního zaměstnavatele;

  • 5 týdnů dovolené;

  • Víceúčelová karta MultiSport;

  • Stravenkový paušál;

  • Služební telefon a notebook.

Co je na pozici potřeba?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe v ekonomickém oboru);

  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici (výhodou);

  • Proaktivní přístup a schopnost práce pod tlakem;

  • Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka;

  • Velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Outlook, Word a Excel).

Hledáme člověka, kterému je a bude práce koníčkem, který nechce pouhé zaměstnání, ale hledá také možnost osobní seberealizace. A pokud doposud nejste fanouškem hokeje, jsme přesvědčeni, že se z Vás brzy stane.

V případě, že Vás tato pracovní příležitost zaujala, zasílejte svůj motivační dopis společně s životopisem na e-mailovou adresu: horynova@czehockey.cz do 14. března 2025!