Finanční analytik pro RE
Bright HR, s.r.o.
Praha
Plný
Vysokoškolské
Finance a ekonomika
Čeština
5. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta, zavedenou mezinárodní firmu s více než 25 lety zkušeností v oblasti správy, výstavby a pronájmu komerčních nemovitostí hledáme kolegu či kolegyni na pozici FINANČNÍ ANALYTIK - REAL ESTATE
Na českém trhu jsou silným hráčem v oblasti asset a property managementu, projektového řízení a leasingu. Hledáme člověka, který má za sebou alespoň čtyři roky praxe v oblasti financí v sektoru nemovitostí a chce se dál posouvat – jak profesně, tak i v rámci projektů s mezinárodním přesahem. Pokud máš rád/a čísla, analýzy, umíš pracovat v Excelu, přemýšlíš v souvislostech a dokážeš převzít zodpovědnost, u nás najdeš prostor růst.
Co bude tvoje hlavní zodpovědnost:
- finanční koordinace a správa svěřených nemovitostních projektů z hlediska rozpočtů, výnosů a nákladů;
- příprava ročních rozpočtů a jejich pravidelná kontrola;
- sledování nájemních plateb, služeb, refakturací, řešení pohledávek;
- kontrola došlých a vydaných faktur;
- vyúčtování provozních nákladů a správa cash flow;
- podílení se na měsíčním i ad-hoc reportingu pro vlastníky a asset management;
- spolupráce na přípravě nájemních smluv, dodatků a servisních ujednání;
- kontrola plnění podmínek smluv a správa úvěrové dokumentace;
- komunikace s nájemci, vlastníky, bankami i právníky;
- úzká spolupráce s účetním, leasingovým a property management oddělením.
Co očekáváme:
- VŠ vzdělání ekonomického směru (finance, účetnictví, podniková ekonomika apod.);
- minimálně 4 roky zkušeností ve finanční roli v Real Estate sektoru – ideálně v oblasti asset/property managementu;
- výbornou znalost Excelu – kontingenční tabulky, analytické funkce, práce s daty;
- orientaci v účetních principech a rozpočtových procesech;
- profesionální a srozumitelnou komunikaci – psanou i mluvenou;
- aktivní znalost angličtiny (práce s dokumenty, komunikace s klienty a kolegy);
- samostatný a proaktivní přístup, schopnost organizace práce a dodržení termínů;
- analytické a logické uvažování, schopnost převzít odpovědnost za svěřené oblasti;
- chuť se dále učit, otevřenost k technologiím, zájem o automatizaci a zefektivnění práce.
Co nabízíme:
- stabilní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti s jasnou vizí a kvalitním portfoliem;
- možnost být součástí technologického posunu a zapojit se do inovací v oblasti AI a automatizace procesů;
- 25 dní dovolené, stravenkový paušál, Multisport karta, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti;
- roční bonus v závislosti na výsledcích;
- flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office po zapracování;
- příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích v areálu The Park (Praha 4 – Chodov) s výbornou dopravní dostupností a možností parkování;
- plný úvazek na dobu neurčitou a příležitost k dalšímu profesnímu růstu.
Zaujala vás tato příležitost? Pokud se chcete stát součástí dynamického týmu a zapojit se do správy špičkových realitních projektů, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis. Těšíme se na setkání s vámi a na společnou spolupráci.