Finanční analytik pro RE

Jméno/Firma
Bright HR, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Finance a ekonomika
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
5. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, zavedenou mezinárodní firmu s více než 25 lety zkušeností v oblasti správy, výstavby a pronájmu komerčních nemovitostí hledáme kolegu či kolegyni na pozici FINANČNÍ ANALYTIK - REAL ESTATE

Na českém trhu jsou silným hráčem v oblasti asset a property managementu, projektového řízení a leasingu. Hledáme člověka, který má za sebou alespoň čtyři roky praxe v oblasti financí v sektoru nemovitostí a chce se dál posouvat – jak profesně, tak i v rámci projektů s mezinárodním přesahem. Pokud máš rád/a čísla, analýzy, umíš pracovat v Excelu, přemýšlíš v souvislostech a dokážeš převzít zodpovědnost, u nás najdeš prostor růst.

Co bude tvoje hlavní zodpovědnost:

  • finanční koordinace a správa svěřených nemovitostních projektů z hlediska rozpočtů, výnosů a nákladů;
  • příprava ročních rozpočtů a jejich pravidelná kontrola;
  • sledování nájemních plateb, služeb, refakturací, řešení pohledávek;
  • kontrola došlých a vydaných faktur;
  • vyúčtování provozních nákladů a správa cash flow;
  • podílení se na měsíčním i ad-hoc reportingu pro vlastníky a asset management;
  • spolupráce na přípravě nájemních smluv, dodatků a servisních ujednání;
  • kontrola plnění podmínek smluv a správa úvěrové dokumentace;
  • komunikace s nájemci, vlastníky, bankami i právníky;
  • úzká spolupráce s účetním, leasingovým a property management oddělením.

Co očekáváme:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru (finance, účetnictví, podniková ekonomika apod.);
  • minimálně 4 roky zkušeností ve finanční roli v Real Estate sektoru – ideálně v oblasti asset/property managementu;
  • výbornou znalost Excelu – kontingenční tabulky, analytické funkce, práce s daty;
  • orientaci v účetních principech a rozpočtových procesech;
  • profesionální a srozumitelnou komunikaci – psanou i mluvenou;
  • aktivní znalost angličtiny (práce s dokumenty, komunikace s klienty a kolegy);
  • samostatný a proaktivní přístup, schopnost organizace práce a dodržení termínů;
  • analytické a logické uvažování, schopnost převzít odpovědnost za svěřené oblasti;
  • chuť se dále učit, otevřenost k technologiím, zájem o automatizaci a zefektivnění práce.


Co nabízíme:

  • stabilní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti s jasnou vizí a kvalitním portfoliem;
  • možnost být součástí technologického posunu a zapojit se do inovací v oblasti AI a automatizace procesů;
  • 25 dní dovolené, stravenkový paušál, Multisport karta, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti;
  • roční bonus v závislosti na výsledcích;
  • flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office po zapracování;
  • příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích v areálu The Park (Praha 4 – Chodov) s výbornou dopravní dostupností a možností parkování;
  • plný úvazek na dobu neurčitou a příležitost k dalšímu profesnímu růstu.

Zaujala vás tato příležitost? Pokud se chcete stát součástí dynamického týmu a zapojit se do správy špičkových realitních projektů, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis. Těšíme se na setkání s vámi a na společnou spolupráci.