Administrátor/ka grantových projektů
Česká rada pro šetrné budovy, z.s.
Drtinova 557/10, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Stavebnictví a reality
5. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
- Řízení a koordinace všech administrativních činností v rámci projektového týmu, zajištění efektivního toku informací a dokumentace.
- Návrh a implementace interních procesů pro správu grantových projektů, zajištění souladu s požadavky donorů a interními standardy organizace.
- Spolupráce s týmem Rady na zajištění požadavků na administrativní vykazování projektů (např branding, seznamy účastníků, prezentace, pozvánky, atd)
- Spolupráce s projektovým manažerem na přípravě reportů a analýz pro interní a externí potřeby, odpovědnost za jejich správnost a včasné odeslání donorům a dalším zainteresovaným stranám.
- Účast na vybraných akcích Rady, průběžná příprava reportů, komunikace s vedoucím partnerem konsorcia ohledně vykazovaných výstupů.
- Příprava pravidelných přehledů o plnění rozpočtu, spoluzodpovědnost za správné vykazování a čerpání prostředků v rámci týmu Rady a externích dodavatelů, s důrazem na transparentnost.
- Úzká spolupráce se mzdovým účetním, pravidelné poskytování výkazů pro alokaci mzdových prostředků na jednotlivé granty
- Aktivní účast na pravidelných kontrolních a monitorovacích jednáních se zástupci donorských organizací, zajištění, že všechny požadavky a očekávání donorů jsou splněny.
- Včasné provádění úprav a doplnění reportů požadovaných donory, spoluodpovědnost za jejich schválení a zajištění, že všechny změny jsou zdokumentovány.
- Udržování pravidelné a efektivní komunikace s projektovým manažerem a koordinace více projektů, aby se zajistilo hladké fungování a plnění stanovených cílů.
- Poskytování administrativní podpory při přípravě projektových žádostí a dalších úkonů spojených s grantovým řízením, včetně shromažďování potřebných dokumentů a dat.
- Odpovídá grantovému projektovému manažerovi a zajišťuje, že všechny administrativní úkoly jsou plněny v souladu s časovými harmonogramy a požadavky.
- Pravidelně hodnotí a optimalizuje administrativní procesy a postupy, aby zajišťoval jejich efektivitu a kvalitu v souladu s cíli organizace.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Prokazatelné zkušenosti s administrací projektů z programů Life, Horizon, Interreg, EUKI.
- Schopnost koordinace více projektů naráz.
- Pečlivost, důraz na detail
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost práce v týmu i samostatně.
- minimálně SŠ vzdělání, angličtina na vysoké úrovni slovem i písmem
Výhodou bude, pokud budete umět
• Zkušenost s prací s AI a digitálními nástroji výhodou.
Co vám můžeme nabídnout
- Zajímavou a samostatnou práci v dynamickém prostředí a v motivovaném kolektivu
- Účast na mezinárodních projektech, kontakty se zástupci evropských partnerů projektu,
- Kontakty se zástupci významných společností, lídrů v oboru, vlády i s odborníky v atraktivním a rostoucím oboru udržitelných staveb
- Motivační systém ohodnocení a bonusová struktura
- Smysluplná činnost