Administrátor/ka grantových projektů

Jméno/Firma
Česká rada pro šetrné budovy, z.s.
Pracoviště
Drtinova 557/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Stavebnictví a reality
Vytvořeno
5. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

  • Řízení a koordinace všech administrativních činností v rámci projektového týmu, zajištění efektivního toku informací a dokumentace.
  • Návrh a implementace interních procesů pro správu grantových projektů, zajištění souladu s požadavky donorů a interními standardy organizace.
  • Spolupráce s týmem Rady na zajištění požadavků na administrativní vykazování projektů (např branding, seznamy účastníků, prezentace, pozvánky, atd)
  • Spolupráce s projektovým manažerem na přípravě reportů a analýz pro interní a externí potřeby, odpovědnost za jejich správnost a včasné odeslání donorům a dalším zainteresovaným stranám.
  • Účast na vybraných akcích Rady, průběžná příprava reportů, komunikace s vedoucím partnerem konsorcia ohledně vykazovaných výstupů.
  • Příprava pravidelných přehledů o plnění rozpočtu, spoluzodpovědnost za správné vykazování a čerpání prostředků v rámci týmu Rady a externích dodavatelů, s důrazem na transparentnost.
  • Úzká spolupráce se mzdovým účetním, pravidelné poskytování výkazů pro alokaci mzdových prostředků na jednotlivé granty
  • Aktivní účast na pravidelných kontrolních a monitorovacích jednáních se zástupci donorských organizací, zajištění, že všechny požadavky a očekávání donorů jsou splněny.
  • Včasné provádění úprav a doplnění reportů požadovaných donory, spoluodpovědnost za jejich schválení a zajištění, že všechny změny jsou zdokumentovány.
  • Udržování pravidelné a efektivní komunikace s projektovým manažerem a koordinace více projektů, aby se zajistilo hladké fungování a plnění stanovených cílů.
  • Poskytování administrativní podpory při přípravě projektových žádostí a dalších úkonů spojených s grantovým řízením, včetně shromažďování potřebných dokumentů a dat.
  • Odpovídá grantovému projektovému manažerovi a zajišťuje, že všechny administrativní úkoly jsou plněny v souladu s časovými harmonogramy a požadavky.
  • Pravidelně hodnotí a optimalizuje administrativní procesy a postupy, aby zajišťoval jejich efektivitu a kvalitu v souladu s cíli organizace.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Prokazatelné zkušenosti s administrací projektů z programů Life, Horizon, Interreg, EUKI.
  • Schopnost koordinace více projektů naráz.
  • Pečlivost, důraz na detail
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost práce v týmu i samostatně.
  • minimálně SŠ vzdělání, angličtina na vysoké úrovni slovem i písmem

Výhodou bude, pokud budete umět

• Zkušenost s prací s AI a digitálními nástroji výhodou.

Co vám můžeme nabídnout

  • Zajímavou a samostatnou práci v dynamickém prostředí a v motivovaném kolektivu
  • Účast na mezinárodních projektech, kontakty se zástupci evropských partnerů projektu,
  • Kontakty se zástupci významných společností, lídrů v oboru, vlády i s odborníky v atraktivním a rostoucím oboru udržitelných staveb
  • Motivační systém ohodnocení a bonusová struktura
  • Smysluplná činnost