Asistent provozu - klíčová role s perspektivou růstu!
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme stabilní společnost, která se již 14 let specializuje na prodej a pronájem eventového vybavení. Naše produkty pomáhají klientům v České republice, na Slovensku, v Německu, Rakousku a Maďarsku vytvořit nezapomenutelné události. Aktuálně máme menší, přátelský tým do 10 osob, kde si zakládáme na spolupráci, kvalitě a inovacích. Hledáme energického a organizovaného kolegu, který se stane nepostradatelnou součástí našeho týmu a klíčovým partnerem při řízení a rozvoji firmy. Tvým úkolem bude vést komunikaci se zaměstnanci a zajistit efektivní spolupráci napříč týmy, postupně přebírat provozní činnosti firmy, komunikovat s dodavateli a partnery a přispívat k firemnímu růstu. Pokud hledáš příležitost, kde se můžeš rozvíjet a každý den bude jiný, pak čti dál!
Co tě u nás čeká:
- Administrativní práce s počítačem – budeš vyřizovat e-maily, spravovat e-shop, pracovat s firemními systémy a podílet se na administrativních i provozních činnostech.
- Klíčová podpora vedení – budeš úzce spolupracovat s vedením firmy, asistovat při každodenních úkolech, zajišťovat jeho podporu a přispívat k důležitým rozhodnutím.
- Postupné zapojení do provozních činností – budeš asistovat při zajištění hladkého chodu firmy, spolupracovat s různými týmy a postupně se seznamovat s provozními procesy.
- Aktivní komunikace – pravidelně budeš jednat s dodavateli, partnery a interními týmy, řešit operativní úkoly a hledat efektivní řešení.
- Zapojení do marketingových nebo sales aktivit – pokud máš zkušenosti, využiješ je naplno! Pokud ne, rádi tě zaučíme.
- Předávání účetních podkladů – zajistíš, že vše bude předáno včas a v pořádku, a pomůžeš optimalizovat související procesy.
- Správa firemních vozidel – budeš dbát na jejich řádný provoz a údržbu.
- Podpora náboru nových zaměstnanců – pomůžeš s vyhledáváním nových talentů.
- Nastavení firemních procesů – pomůžeš optimalizovat a nastavovat efektivní procesy, které zlepší chod společnosti.
- Budování pozitivní firemní kultury – tvůj přístup a jednání bude přispívat k přátelské a profesionální atmosféře a lidskému přístupu k řešení problémů.
Co od tebe očekáváme:
- Vzdělání – minimálně maturita, VŠ výhodou.
- Řidičský průkaz – skupina B.
- Angličtina na úrovni B1 – zvládneš e-maily a komunikaci se zahraničními partnery.
- Zkušenosti v e-commerce – svět online obchodu ti není cizí.
- Schopnost vedení týmu – umíš delegovat, motivovat a efektivně komunikovat.
- Osobnostní hodnoty – hledáme angažovaného a iniciativního člověka, který si zakládá na čestnosti, smyslu pro pořádek a kvalitě, zákaznické orientaci a spolehlivosti. Důležité je analytické myšlení, pozitivní přístup, flexibilita a profesionalita.
- Požadované vlastnosti – zodpovědnost, dochvilnost, schopnost zvládat konflikty, ochota učit se nové věci a příjemné vystupování.
- Nekuřák.
Co ti nabízíme:
- Důležitá role – budeš klíčovou součástí naší firmy, která se rozvíjí a roste.
- Finanční ohodnocení – odpovídající tvým schopnostem a výkonům.
- 13. plat – odměna za dobře odvedenou práci.
- Možnost kariérního růstu – prostor pro osobní a profesní rozvoj.
- Výuka jazyků – možnost zdokonalit své jazykové dovednosti.
- Týden dovolené navíc – odpočiň si a načerpej nové síly.
- Obědy zdarma – postaráme se o to, abys měl kvalitní jídlo každý den.
- Moderní technologie – budeš pracovat s nejnovějšími nástroji.
- Služební telefon – ke snadnější komunikaci.
- HPP – pracovní smlouva na hlavní pracovní poměr.
- Stabilní pracovní prostředí a příjemný kolektiv – práce v přátelské atmosféře.
A na závěr:
Práce bude opravdu různorodá, proto uvítáme, pokud nebudeš mít problém s tím, přijít do práce jeden den v košili a jindy třeba i v montérkách. ????
Jsi připravený na novou výzvu? Pošli nám svůj životopis a krátké představení o sobě. Pokud nás tvůj profil zaujme, nejdříve si společně domluvíme úvodní telefonický nebo online hovor, abychom si ujasnili základní představy.