FINANČNÍ ÚČETNÍ / FINANČNÍ SPECIALIST(K)A

Jméno/Firma
FCM BANK Praha, odštěpný závod
Pracoviště
Celetná 969/40, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
6. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro pražskou pobočku FCM Bank hledáme nového člena týmu na pozici FINANČNÍ ÚČETNÍ/FINANČNÍ SPECIALIST(K)A, který má upřímný zájem o práci s čísly, jde naproti novým výzvám, nezalekne se požadavku na samostatnost a odpovědnost a vítá občasné pracovní cesty za ostatními kolegy z Finance Department na Maltu (kvartálně). Upřednostňujeme nadšené a motivované talenty pro které je v pracovním nastavení vlastní „I CAN, I WANT, I DELIVER“, délka praxe není rozhodující.

Úspěšný kandidát by měl rozumět finančním principům, role vyžaduje znalost českých účetních standardů a povědomí o IFRS.

Co Vás na pracovní pozici čeká?

  • Vedení finančních záznamů, včetně účtů hlavní knihy a finančních výkazů.
  • Kontrola finančních dokumentů a transakcí s cílem zajistit jejich správnost a soulad s předpisy.
  • Příprava a zpracování DPH, dani z příjmů právnických osob (DPPO).
  • Zaúčtování faktur, zpracování bankovních plateb a odsouhlasení účtů.
  • Podpora přípravy podkladů pro interní a externí audit.
  • Včasné zajištění reportingu v rámci ČR: ČNB, ANACREDIT, FINREP a dalšího výkaznictví.
  • Zpracování srážkové daně od držitelů dluhopisů.
  • Správa dlouhodobého majetku, včetně klasifikace, evidence, odpisů a výkazu majetku a závazků.
  • Správa pohledávek a závazků.
  • Poskytování podpory pro controllingové činnosti a finanční analýzy.
  • Včasné poskytování měsíčních finančních zpráv pro maltské kolegy a proaktivní spolupráce a komunikace se členy týmu (pokročilá angličtina - must have).
  • Další ad hoc úkoly podle potřeby a požadavků manažera/ vedení společnosti.

Jak si Vás představujeme?

  • Bakalářský nebo magisterský titul v oboru ekonomie nebo financí výhodou.
  • Angličtina alespoň na úrovni upper-intermediate.
  • Zkušenost v oblasti účetnictví, financí a administrativy, zkušenost s mezinárodními finančními operacemi výhodou.
  • Zkušenosti s různými účetními softwary vítány.
  • Analytické schopnosti, selský rozum a schopnost řešit priority i problémy.
  • Pokročilé komunikační dovednosti, týmový duch a preference mezinárodního pracovního prostředí.

Na co se můžete těšit?

  • Na příležitost pracovat v úspěšné bance s plochou strukturou, která nabízí prostor pro iniciativu – máme v plánu řadu inovací - a rozvoj – budeš aktivní součástí.
  • Na velkou míru samostatnosti a zodpovědnosti.
  • Budete mít prostor v organizaci svého času. Důležitá je pro nás kvalitně odvedená práce, ne denní přítomnost v kanceláři od 9 - 17.
  • Možnost být sám/sama sebou a realizovat své nápady – autenticita je pro nás důležitá.

Benefity:

  • Odpovídající mzdové hodnocení s motivační bonusovou složkou
  • 5 týdnů dovolené, 2 sick days
  • Multisport
  • Jazyková výuka s příspěvkem zaměstnavatele
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na stravné
  • Moderní kanceláře v Trinity Palace, Praha 1
  • Pracovní výjezdy na Maltu

Pokud Vás tato příležitost zajímá, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis v ČJ a AJ, těšíme se na odpověď!