Specialista technické podpory
O pozici
Hledáme člověka, pro kterého bude komunikace a zodpovídání dotazů denní chleba. Budeš spojkou mezi zákazníkem, našimi vývojáři a produktovými týmy.
Kdo jsme?
Jsme česká firma, ale český trh nám začíná být malý. Vyvíjíme, nasazujeme a podporujeme náš software, který pomáhá firmám lépe organizovat interní oddělení a řídit vztahy suživateli vnitropodnikových služeb. Plánování úkolů, řešení incidentů, koordinace složitých procesů i zajištění pořádku v majetku už ve světě IT služeb dávno umíme. Nyní pomáháme každému, kdo chce svým zaměstnancům poskytovat prvotřídní služby i mimo IT. Naše řešení poskytujeme také formou cloudové služby.
Místo: Žďár nad Sázavou
Typ úvazku: Full-time
Více o nás
Jaká bude tvoje role?
Budeš denně komunikovat se zákazníky vzdáleně přes MS Teams, telefon a e-mail. Tvoje práce rozhodně nebude jednotvárná
Tvým denním chlebem bude zodpovídání dotazů, diagnostika technických problémů, komunikace s vývojem, koordinace dalších kroků a o tom všem budeš průběžně informovat zákazníka
Až budeš zkušenější, tak tě čekají také rozvojové konzultace a upgrady zákaznických prostředí včetně školení novinek
Budeš spojkou mezi zákazníkem, našimi vývojáři a produktovými týmy, abychom se neustále zlepšovali nejen v tom, co děláme, ale také jak to děláme.
Naše řešení provozujeme i formou SaaS , takže nedílnou součástí tvojí práce bude i péče a dohled nad tímto prostředím dle dohody.
Co bys měl/a umět?
Vzdělání nebo zkušenosti v IT oboru
Dokázat vnímat situaci z pohledu zákazníka
Nebát se mluvit, ale i umět naslouchat
Umět anglicky na komunikativní úrovni (podporujeme zákazníky napříč regiony), umět česky na úrovni rodilého mluvčího
Dobře organizovat svůj čas
Analyticky přemýšlet
Pracovat v týmu
Jaké používáme technologie Naše produkty běží na technologiích Microsoft , takže by ti neměly být cizí pojmy IIS, MS SQL Server a Windows Server . V Azure využíváme Azure SQL, App Services a další technologie . Výhodou může být znalost .NET
Naše aplikace jsou integrovány na modení MS technologie jako je MS Entra, Intune, Teams a balík MS Office.
Co bys mohl/a mít?
Znalost ITIL
Zkušenosti na podobné pozici
Co můžeš čekat od nás?
Práci v mladém stabilním týmu
Neformální prostředí - občas s námi do kanceláře chodí psi i feny, se srstí i bez ní
Podporu při studiu nových technologií a vzdělávání
Možnost dalšího profesního rozvoje v rámci společnosti
Pružnou pracovní dobu s možností homeoffice dle dohody
Pět týdnů dovolené
Multisport karta
Firemní notebook, mobilní telefon a tarif
Kvalitní kávu a čaje zdarma a kolegy ochotné zahrát si fotbálek, kulečník, šipky, či zajít na pivo
Jak se přihlásit na pozici?
Zašli nám svůj životopis společně s motivačním dopisem na adresu jobs@alvao.com.
Odesláním životopisu uchazeč souhlasí se zpracováním osobních dat i po ukončení výběrového řízení, a to po dobu 3 let.