SPECIALISTA INTERNÍHO AUDITU (Junior/Medior)
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
Na Košince 2257/9, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
7. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme nadšené, talentované a motivované profesionály, kteří se chtějí připojit k našemu týmu a podílet se na budování naší další kapitoly úspěchu. Hledáme osobnosti, pro které je práce i radostí, s profesionálním přístupem a chutí neustále se učit a zlepšovat.
Přidejte se do našeho týmu Brink‘s a přijměte novou výzvu jako SPECIALISTA INTERNÍHO AUDITU (Junior/Medior)! Společně můžeme dosahovat skvělých výsledků a posouvat naši společnost dál.
Co Vás u nás čeká?
- Analýza a optimalizace zavedených systémů řízení.
- Provádění interních auditů a kontrol v souladu s vytvořeným plánem interních auditů a provádění namátkových interních auditů a kontrol.
- Hodnocení efektivity a účinnosti nastavených procesů společnosti.
- Identifikace a hodnocení rizik a doporučení opatření k jejich zmírnění.
- Identifikace nesrovnalostí a zajištění správnosti a úplnosti finančních záznamů a výkazů.
- Spolupráce ve vypracování a v dodržování postupů pro rekonciliaci účtů a záznamů.
- Úzká spolupráce s ostatními organizačními složkami.
- Součinnost při zpracování pravidelných reportů.
- Definování, monitorování a sledování nápravných opatření.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
- Zázemí a stabilitu silné mezinárodní společnosti, lídra na českém i celosvětovém trhu.
- Příležitost podílet se na inovativních projektech.
- Přátelský a profesionální kolektiv.
- Zajímavé mzdové ohodnocení s ohledem na zkušenosti.
- Nabídka školení, jazykových kurzů a dalších vzdělávacích aktivit.
- Firemní a teambuildingové akce pro podporu týmového ducha.
- Široké spektrum benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, cafeterie 3 600 bodů ročně, příspěvek na penzijní připojištění, zprostředkování karty Multisport, možnost využití firemní karty do ZOO Praha, slevy u našich partnerských společností a další výhody atd.
- Služební notebook a mobilní telefon pro Vaši práci.
Co se Vám u nás může hodit?
- Min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru.
- Znalost (základních) principů finančního řízení podmínkou.
- Znalost anglického jazyka slovem a písmem na úrovni B2.
- Pokročilá znalost aplikací MS Office.
- Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem.
- Schopnost provádět analýzy procesů, identifikovat rizika a nesrovnalosti a provádět důkladné zkoumání příčin těchto problémů.
- Praxe na podobné pozici výhodou.
- Znalost a praxe systémů řízení dle ČSN ISO 9001 a ČSN ISO IEC 27001 výhodou.
- Certifikát/Osvědčení Interního auditora výhodou.
- Dobrá schopnost práce s daty a číselnými údaji, včetně schopnosti interpretovat finanční informace a výsledky analýz, ale také výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu a rozvinuté analytické myšlení a orientace na detail.
Pokud Vás pozice zaujala a chcete být součástí našeho týmu, pošlete nám svůj životopis ještě dnes.
Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.