IT administrátor - Praha
O pozici
Pracovní nabídka
IT administrátor
Popis pozice
Pro naše pobočky v Praze a Plzni hledáme nové kolegy na pozici IT administrátora. Hlavní náplní práce bude správa IT v malých a středních organizacích, tj. instalace a konfigurace běžného hardwaru a softwaru, správa síťových prvků a podpora uživatelů. Pozice vyžaduje uchazeče s víceletou praxí v IT oboru.
Co vás čeká?
Po nástupu získáte přístup ke všemu potřebnému vybavení a našim interním nástrojům. Začnete tím, že se rozkoukáte, jak fungují naše firemní systémy a procesy. Postupně budete řešit reálné problémy u našich klientů - obvykle vzdáleně, ale občas k nim bude potřeba i zajet autem. V průběhu času převezmete vlastní projekty, kde budete mít volnou ruku navrhovat řešení a implementovat nové technologie.
Proč pracovat právě u nás?
Protože u nás se admini neztrácí v nekonečných helpdeskových dotazech. Řešíme hlavně servery, sítě, virtualizaci, zabezpečení nebo cloudové služby. Žádná rutina, ale pestrá práce, která dává nám i klientům smysl. Navíc vás čekají projekty, kde se nudit nebudete.
Ve Whitesoftu spojujeme výhody neformálního prostředí menší firmy s mezinárodním zázemím. Na rozdíl od firem, kde je administrátor zodpovědný za všechno, u nás máte možnost specializace, příležitost neustále se rozvíjet a dostatek prostoru soustředit se na věci, které vás baví. U nás si lidé sami organizují čas, takže nikdo nemusí dělat přesčasy do noci – zkrátka máme to dobře zorganizované. Pracujeme jako tým, takže když narazíte na něco, co neznáte, kolegové jsou vždy po ruce s radou nebo inspirací.
Profesní požadavky
- zkušenosti s administrací serverových systémů Windows (Linux výhodou) a virtualizací VMware (Hyper-V/Proxmox výhodou)
- zkušenosti s konfigurací a podporou běžného kancelářského hardwaru (PC, tiskárny, …)
- zkušenosti se správou počítačových sítí (routery, firewally, wi-fi, VPN, ...)
Další požadavky
- všeobecný rozhled v IT problematice (trendy, bezpečnost, ...)
- morální a profesní kvality, spolehlivost
- schopnost rychle se učit a orientovat se v nové problematice
- aktivní přístup a komunikativnost
- samostatnost při plánování a organizování práce
- angličtina na alespoň základní komunikační úrovni (poslat mail, převzít požadavek po telefonu apod.)
- řidičský průkaz B
Nabízíme
- zázemí stabilní a renomované česko-belgické společnosti
- profesní růst a profesionální know-how
- perspektivní zaměstnání s ohodnocením odpovídajícím schopnostem
- příjemné pracovní prostředí v přátelském týmu
- odborné vzdělávání (placené certifikace)
- pružnou pracovní dobu s možností home-office
- možnost používat služební vůz i pro soukromé účely
- další firemní benefity
Platové podmínky
- nástupní plat dohodou, po zkušební době navýšení 10-15%
- další růst platu podle individuálních schopností (znalosti, certifikace) a přínosu pro firmu
- prémie z úspěšných projektů, roční bonusy z výsledků firmy
- nástup možný ihned