OSOBNÍ ASISTENTKA GENERÁLNÍ ŘEDITELKY

Jméno/Firma
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
Pracoviště
Na Košince 2257/9, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
7. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jste vyzrálá osobnost, která s noblesou zvládá více úkolů najednou a ovládáte angličtinu na plynulé úrovni? Je na Vás spolehnutí, řídíte svůj čas efektivně a vždy dodržujete termíny? Pracujete systematicky, vidíte věci v kontextu?

Pak hledáme právě Vás!

Co Vás v této roli u nás čeká?

  • Podpora generální ředitelky společnosti: Buďte pravou rukou naší generální ředitelky a zároveň podporou našim vedoucím pracovníkům a pomozte jim dosáhnout jejich cílů.
  • Přijímání návštěv: Buďte první tváří, kterou naši hosté uvidí, a zajistěte, aby se cítili vítáni.
  • Příprava a koordinace prezentací: Pomozte nám zazářit na každé schůzce s perfektně připravenými prezentacemi.
  • Komunikace s klienty a dodavateli: Udržujte a rozvíjejte vztahy s našimi klíčovými partnery.
  • Organizace teambuildingů, konferencí a rozvojových akcí: Přineste do našeho týmu energii a soudržnost prostřednictvím skvěle naplánovaných akcí.
  • Spolupráce na marketingových aktivitách: Přispějte svými nápady a kreativitou k našim marketingovým projektům.

Proč se stát součástí naší společnosti?

  • Možnost osobního a profesního rozvoje. Stanete se důležitou oporou vedení společnosti.
  • Perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, která je lídrem na českém i celosvětovém trhu, a nabízí stabilitu a zázemí.
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou na plný úvazek, která Vám poskytne jistotu a dlouhodobou perspektivu.
  • Atraktivní balíček benefitů, který zahrnuje: 5 týdnů dovolené pro dostatek odpočinku a regenerace; stravenkový paušál pro pohodlné stravování; firemní akce, které posílí týmového ducha a přinesou zábavu; jazykové a vzdělávací kurzy pro neustálý růst a rozvoj; Cafeterie s širokou nabídkou benefitů na míru; příspěvek na penzijní připojištění pro Vaši budoucnost; možnost občasné práce z domova pro lepší work-life balance; zprostředkování karty Multisport pro aktivní životní styl; možnost využití firemní karty do ZOO Praha pro rodinné výlety; partnerské slevy; služební notebook a mobilní telefon.

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání v ekonomii nebo humanitním oboru.
  • Plynulou znalost anglického jazyka (C1).
  • Pokročilou znalost MS Office.
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.
  • Flexibilitu, samostatnost, spolehlivnost, zodpovědný přístup a týmovou spolupráci, které jsou klíčové pro úspěch v této roli.

Pokud jste se v tomto popisu našli, neváhejte a přihlaste se!

Těšíme se na spolupráci s Vámi.

Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.