PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA SEKCE VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
O pozici
Pracovní nabídka
PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA SEKCE VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
Máte zájem o zajímavou, inspirativní a kreativní práci, při které se budete podílet na zlepšení prostředí, ve kterém se vynakládá více než 990 mld. Kč ročně z peněz nás všech:
Umíte si udělat na věc vlastní názor a podložit ho věcnými a logickými argumenty?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozšiřuje svůj tým odborníků pro výkon dozoru nad zadáváním veřejných zakázek. V průběhu tohoto roku plánujeme obsadit více pracovních míst, termín nástupu tak můžeme přizpůsobit Vašim možnostem.
Co u nás budete dělat?
- odpovědnou a smysluplnou práci pro Českou republiku,
- přezkoumávat postupy zadavatelů při zadávání veřejných zakázek,
- věnovat se dozoru nad zadáváním veřejných zakázek a nad dodržováním postupu státu, krajů a obcí při uzavírání smluv o veřejných službách v přepravě cestujících,
- vést správní/přestupková řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., č. 194/2010 Sb. a č. 250/2016 Sb.
- vyhotovovat koncepty prvostupňových rozhodnutí (viz Sbírky rozhodnutí) obsahující stěžejní právní argumentaci včetně vypořádání veškerých námitek účastníků řízení,
- šetřit podněty k zahájení správního řízení,
- provádět kontroly dle kontrolního řádu,
- podílet se na metodické činnosti v oblasti veřejného zadávání a kultivovat tak soutěžní prostředí v České republice.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené VŠ v magisterském studijním programu v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Právní specializace - kontrolní činnost ve veřejné správě,
- schopnost právní argumentace při vyhotovování konceptů správních rozhodnutí,
- dobré vyjadřovací schopnosti,
- uživatelskou znalost aplikací Word, Excel, Outlook, případně ASPI,
- povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku veřejných zakázek,
- schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se.
Výhodou jsou znalosti a předchozí zkušenost s aplikací správního řádu, zákona o zadávání veřejných zakázek, zákona o veřejných službách v přepravě cestujících a zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich.
Co Vám nabízíme?
- práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- zajímavé finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
- příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí),
- aktivní podporu odborného vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
- možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
- možnost zkráceného úvazku,
- pružnou pracovní dobu (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
- garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby,
- pracovní poměr na dobu určitou – zástup za nepřítomného zaměstnance (s možností dalšího prodloužení).
Co od nás určitě nečekejte:
- tuny papírových spisů, protože správní spisy na ÚOHS vedeme elektronicky,
- nekomunikativnost a povýšenost ze strany nadřízených, protože na místech vedoucích zaměstnanců jsou odborníci, kteří na ÚOHS kariérně vyrostli a velmi dobře tak rozumí i práci referentů,
- laxnost v přístupu k zaškolení nových zaměstnanců, protože víme, že opravdové profesionály získáme pouze prostřednictvím investice do jejich znalostí a dovedností,
- stereotyp či rutinu, jelikož problematika veřejných zakázek pokrývá širokou paletu jak právních, tak ekonomických oblastí, je ovlivňována moderními trendy ve společnosti a má i evropský rozměr,
- zaujaté, neprůhledné či jinak "podezřelé" rozhodování, protože ÚOHS rozhoduje nestranně; právní posouzení každého případu vzniká v diskusi a výlučně na základě odborné právní argumentace.
Další informace:
- zkušební doba je v délce 6 měsíců s odkazem na § 178 odst. 1 a 3 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě,
- nástup dle dohody.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem, kdy do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.