Komunikační a organizační expert/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Staň se klíčovým článkem našeho administrativního týmu!
???? Self-storage je dynamické odvětví a my jsme česká společnost, která v něm roste! Hledáme šikovného organizátora/organizátorku, který/á zvládne administrativu levou zadní, rád/a komunikuje s lidmi a chce pracovat v příjemném, moderním prostředí v Praze.
Co tě u nás čeká?
???? Komunikace s klienty – od poptávky až po uzavření smlouvy - kompletní servis
???? Administrativní agenda – dokumenty, korespondence, kontrola faktur
???? Analytika a reporting – příprava statistik a prezentací
???? Podpora týmu a hladký chod kanceláře
Co od tebe očekáváme?
✔ Min. SŠ vzdělání s maturitou
✔ Skvělé komunikační dovednosti a radost z práce s lidmi
✔ Organizovanost, proaktivitu a smysl pro detail
✔ Pokročilou znalost MS Office
✔ Angličtinu na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
✔ Perfektní češtinu a preciznost v písemné komunikaci
Co ti nabídneme?
✨ Odměny, prémie
✨ Práci v přátelském týmu, kde na sobě lidé vzájemně staví
✨ Možnost profesního růstu a seberealizace
✨ Dynamické pracovní prostředí s rozmanitou agendou
✨ Stabilní zaměstnání v české společnosti
✨ Smlouvu na rok s možností prodloužení na neurčito
???? Nástup: ihned
???? Máš chuť být součástí našeho týmu? Pošli nám svůj životopis a my se ti brzy ozveme! ????