OBCHODNÍ ŘEDITEL

Jméno/Firma
MARLENKA international s.r.o.
Pracoviště
Frýdek-Místek
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
7. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Obchodní ředitel je zodpovědný za řízení obchodních aktivit společnosti, koncepční rozvoj obchodu, tvorbu prodejních strategií a dosažení obchodních cílů. S majitelem nastavuje strategické obchodní cíle, řídí tým zákaznického servisu, analyzuje tržní trendy, vyhodnocuje obchodní příležitosti a udržuje vztahy s klíčovými partnery. Klíčové dovednosti zahrnují vedení týmu, strategické myšlení, vyjednávací schopnosti, a vynikající komunikační dovednosti. Vede tým zákaznického servisu.

POŽADUJEME:

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání s prokazatelnou praxí s výsledky
  • Praxe na řídící pozici a ve vedení obchodního týmu se zaměřením na obchod minimálně 5 let
  • Zkušeného a organizačně schopného člověka se znalostmi procesů a řízení týmu
  • Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Leadership a výborné organizační schopnosti
  • Orientaci na výsledky a schopnost motivovat tým ke splnění nastavených cílů
  • Rozhodnost a schopnost být členem týmu, orientovaného na růst firmy a jejich zaměstnanců
  • Silné strategické myšlení a schopnost řídit komplexní prodejní procesy
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Anglický jazyk na úrovni C1
  • Jiná jazyková vybavenost výhodou

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Nastavení metodiky a rozvoj obchodní strategie její použití a následný dohled nad dodržováním daných procesů a postupů
  • Organizace a koordinace činnosti jednotlivých distributorů, inovace obchodního plánování, produkt management
  • Navrhování a nastavení jednotlivých strategií
  • Osobní komunikace s klíčovými (partnery, distributory) zákazníky, reprezentace společnosti na jednáních a uzavírání strategických partnerství
  • Spolupráce na marketingové strategii společnosti
  • Vyhodnocení prodejní aktivity a nastavení prodejních cílů, cenotvorba
  • Nastavení metodiky a systému řízení obchodního oddělení dohled nad plněním, vyhodnocování, reportování výsledků vedení firmy
  • Motivace a pravidelné hodnocení členů týmů
  • Analýza prodejních a finančních ukazatelů
  • Spolupráce a kooperace s ostatními odděleními společnosti, výroba, expedice, nákup, s cílem zefektivnění plánování výroby
  • Podílení se na koordinaci strategie nákupu obalového materiálu a surovin
  • Pevná pracovní doba 8-16 hod

NABÍZÍME:

  • práci v novém, moderním provozu
  • stravenkový paušál v hodnotě 106 Kč/směna
  • 5 dní dovolené navíc
  • výhodná smlouva s telefonním operátorem (po zkušební době)
  • příspěvek na kartu MULTISPORT (po zkušební době)
  • penzijní připojištění (po roce)