Referent/ka - asistent/ka správy nemovitostí
RAVENIS Real s.r.o.
Polská 1349/30, Praha
Plný, Zkrácený
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Stavebnictví a reality
7. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Baví Vás administrativa, jste pečlivá(ý) a spolehlivá(ý)? Pokud hledáte práci, která je zodpovědná, zajímavá a navíc v zázemí silné společnosti, pak se neváhejte přihlásit.
Těšíme se na Vás.
Co vás čeká
- Administrativní činnost spojená se správou nemovitostí i běžným provozem společnosti
- Komunikace s nájemníky provozní i smluvní
- Příprava nájemních smluv a dodatků
- Komunikace s realitními oddělením a asistence při hledání nových nájemníků do dílčích jednotek
- Příprava předávacích protokolů pro přebírání nájemních jednotek / změna odběratelů PRE nebo Pražská plynárenská
- Správa pokladů a datových schránek
- Aktualizace reportů spojené se správou nemovitostí
- Dohled nad dodržováním dodavatelských smluv – úklid, zahradnické služby, požární prevence, energetika, odpadové hospodářství atd.
- Běžná komunikace s nájemníky a řemeslníky / dodavateli / účetní
- Správa revizí í a servisů zařízení
- Hlášení pojistných událostí
- Administrativní podpora - činnosti spojená s vyúčtováním – nahlašování odečtů, kontrola fakturace, tvorba podkladů pro rozúčtovací atd.
- Archivace, třídění a skenování dokumentů
- Komunikace s klienty, nájemníky i dílčími subdodavateli služeb
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- je pro Vás komunikativnost a klientský přístup samozřejmostí? Projevit ho budete moci při jednání s klienty i kolegy.
- umíte spolupracovat v týmu, tedy jste ochotná (ý) pomoci a vyjít vstříc?
- máte dobré až vynikající uživatelské znalosti MS Office (zejména MS Excel)?
- aktivní řidič a řidičský průkaz vítán.
- znalost anglického jazyka je podmínkou
Co vám můžeme nabídnout
- ohodnocení dle schopností, zkušeností a úspěšné spolupráce.
- možnost individuální pracovní doby dle domluvy
- mladý kolektiv.
- možnost práce na částečný úvazek (dle dohody)
- příjemné a klidné kanceláře ve městské části Praha 2 - Vinohrady