Administrativní pracovník - Projektový/á manažer/ka
Agentura pro podnikání a inovace
Štěpánská 796/44, Praha
Plný
Vysokoškolské
Administrativa
7. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme pečlivé a samostatné projektové manažery / manažerky, kterým nevadí, že práce na počítači a papírování u nás k této pozici neodmyslitelně patří.
CO VŠECHNO OD NÁS MŮŽETE ZA DOBŘE PROVEDENOU PRÁCI DOSTAT?
- nadstandardní hodnota stravenek,
- bohaté možnosti odborného vzdělávání,
- finanční příspěvek na jazykové vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené,
- až 5 sick days ročně,
- 2X týdne homeoffice
- mobilní telefon,
- zákonná možnost dalších dnů placeného pracovního volna (kromě výše uvedeného) v zákoníku práce a dle nařízení vlády č. 135/2015 Sb.,
- další měsíční benefity v systému cafeterie, vyplácené formou poukázek FokusPass či příspěvkem na kartu MultiSport, penzijní připojištění, soukromé životní pojištění nebo individuální příspěvek na vstupenky na kulturní a sportovní akce, dovolenou, rekreační pobyty a zájezdy v tuzemsku a zahraničí, včetně dětských táborů.
- výše platu u nás na Agentuře vždy závisí na praxi. Jsme příspěvková organizace, takže se řídíme tabulkami (12. platová třída, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,), ale přiznáváme osobní příplatek již při nástupu, takže celkový plat není ve finále vůbec špatný.
CO BUDE VLASTNĚ VAŠÍ PRACÍ?
- Zodpovědnost za přípravu, implementaci a administraci programů OPTAK Služby infrastruktury, Spolupráce, Partnerství znalostního transferu, Technologické platformy, Potenciál a Odborné služby pro start-upy ze strukturálních fondů.
- Zodpovědnost za proces výběru projektů, které budou podpořeny z výše uvedených programů.
- Spolupráce na procesu monitoringu a autorizace plateb a ostatních aktivitách spojených s výše uvedenými programy (OPPIK/OPTAK) ze strukturálních fondů dle interních předpisů nebo jiných externích závazných dokumentů.
- Řízení jednotlivých projektů, fungování jako kontaktní osoba pro účastníky jednotlivých projektů, kontrola průběhu projektů (zda jsou naplňovány jednotlivé kroky dle předem stanoveného harmonogramu, finanční plnění atd.)
- Provádění hodnocení jednotlivých projektů, návrhy nápravných opatření, využití výsledků hodnocení jako podkladů pro nové projekty, předávání informací jako podkladů pro vyhodnocení efektivnosti práce celého odboru.
- Kontakt s klienty účastnícími se jednotlivých projektů i po skončení těchto projektů.
- Informování stávajících klientů o nových aktivitách, které by firma mohla využít.
- Účast na kontrolách na místě, monitorovacích návštěvách a konzultacích s žadateli.
- Práce s předpisy pro realizaci programů OPTAK, zejména pro oblast realizace programů financovaných ze strukturálních fondů, platnou legislativou, programovou dokumentací a smlouvami uzavřenými s externími subjekty.
JAKÉ VLASTNOSTI SI PŘEDSTAVUJETE, ŽE BUDETE MÍT?
- nejdůležitější je pro nás zájem o oblast fondů EU a ochota vše se naučit
- protože máme propracovaný systém zaškolení nováčků, praxe v této oblasti je jen výhodou, ale ne podmínkou
- podmínku je ale minimálně bakalářské vysokoškolské vzdělání
- budete pracovat v systému MS2024+ a nějaká ta tabulka v Excelu Vás taky nemine, proto je základní orientace nezbytná
- musí na Vás být spoleh a nesmíte se bát osobní zodpovědnosti,
- práce s papíry a na PC by Vás měla bavit, nebo by Vás aspoň neměla štvát
- orientace v číslech a je jedno, jestli jde o finanční výsledky či analytická data, jednoduše je potřeba v nich umět číst a najít, co je potřeba
- schopnost komunikace se žadateli na profesionální úrovni
- ochotu vzdělávat se a vykonat zkoušku z oblasti fondů EU u Ministerstva pro místní rozvoj
DALŠÍ INFORMACE:
- místo výkonu práce Praha
- termín nástupu červen 2025 nebo dle dohody
- plný pracovní úvazek
- zástup za MD a RD
Pokud je to přesně to, co hledáte, tak neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Rádi Vám zavoláme a poskytneme více potřebných informací.
Těšíme se na Vás!
Jitka
Kompletní informace k výběrovému řízení naleznete na stránkách Agentury API:
https://www.agentura-api.org/o-api/kariera/
Kontakt: Mgr. Jitka Rydvalová, Oddělení právní a personální, tel. 601 157 561