Asistent(ka)/Office manager

Jméno/Firma
SMART HEALTHCARE SOLUTIONS
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Vytvořeno
7. 4. 2025

O pozici

Máte skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce v oblasti zdravotnictví?

Hledáme novou kolegyni či kolegu, která/ý bude pečovat o hladký chod kanceláře a zároveň se zapojí do realizace našich projektů. Přidejte se k nám a využijte své organizační schopnosti, pečlivost i chuť posouvat věci kupředu!

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • podpora managementu společnosti v administrativních činnostech (e-mailová a telefonická komunikace, organizace kalendáře, příprava pro tým)

  • příprava podkladů a formální dokumentů pro nadřízeného zaměstnance

  • zajištění koordinačních úkolů, podpora týmu v každodenních úkolech

  • organizační zabezpečení porad, jednání, vypracování protokolů, management úloh z porad, spolupráce na přípravě podkladů

  • zajištění plynulého chodu kanceláře a drobné provozní záležitosti, příprava zasedacích místností, zabezpečení materiálového vybavení kanceláře, pracovních pomůcek a občerstvení

  • přijímání telefonních hovorů a návštěv

  • organizace a plánování služebních cest po ČR i do zahraničí

  • spolupráce na projektovém řízení – zpracování požadavků, koordinace menších projektů, kontrola termínů

Co musíte znát, mít a umět?

  • SŠ vzdělání (výhodou vzdělání se zaměřením na zdravotnictví a VŠ vzdělání)

  • zkušenosti ze zdravotnického prostředí jsou výhodou

  • příjemné vystupování, pečlivost a zodpovědnost

  • schopnost pracovat v týmu i samostatně, umět si uspořádat úkoly a proaktivně je dovést do zdárného konce

  • flexibilitu a ochotu učit se novým věcem a dále se vzdělávat

  • vynikající komunikační a organizační dovednosti

  • uživatelskou znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook)

  • diskrétnost a loajalitu k firmě

  • anglický jazyk na úrovni B2 (komunikativní úroveň)

  • řidičský průkaz skupiny B je výhodou

Co Vám nabízíme

  • zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí

  • zajímavou a pestrou práci v dynamickém prostředí, kde si budete prohlubovat zkušenosti v oblasti administrativy i projektového řízení

  • motivující finanční ohodnocení a možnost osobního i profesního růstu

  • podporu dalšího vzdělávání (školení, kurzy, semináře)

  • přátelské kolegy a otevřenou firemní kulturu – budete součástí týmu, který pracuje spíše v rodinné atmosféře

  • možnost podílet se na zajímavých projektech