Cash Manager Treasury Back Office (m/ž/n)
Lenzing Business Services s.r.o.
Místecká 762, Paskov
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Bankovnictví
7. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co Vás čeká:
- Budete podporovat implementaci a operativní řízení skupinové strategie cash managementu, včetně správy bankovních účtů, dispozic a převodů, cash pooling, mezifiremního vyrovnání atd.
- Budete se podílet na implementaci celosvětového procesu dispozic a tím zajistíte bezproblémové plánování krátkodobých platebních transakcí
- Budete odpovědní za mezifiremní vyrovnání a zodpovědní za vypracování odpovídajících smluv a transferových cen
- Poskytnete podporu v dalších operativních otázkách Treasury a při implementaci Treasury projektů podle potřeby
- Nastavíte globálně standardizovaný systém platebních transakcí a zajistíte jeho hladký průběh (implementace platební továrny)
- Budete spolupracovat s právními subjekty na podpoře nastavení cash poolu a následně budete odpovědní za globální cash pooling
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Min 2-5 let pracovních zkušeností v oblasti Treasury back office mezinárodní společnosti - ideálně se zaměřením na cash management
- Máte úspěšně ukončené vyšší/VŠ vzdělání (ideální zaměření v oblasti podnikání, obchodu, finance, ekonomie)
- Máte velmi dobrou znalost Anglického jazyka slovem i písmem (min B2)
- Máte dobrou znalost MS Office (hlavně Excel) a dobrou znalost SAP a systémů Treasury managementu (ION/ITS, Nomentia, 360T, elektronické bankovní systémy atd.)
- Máte dobré znalosti cash managementu (ideálně se zkušenostmi s nastavováním cash poolů a platebních továren) a dobré znalosti základních operativních procesů Treasury.
- Jste flexibilní a schopni pracovat samostatně i v mezioborových týmech a jste ochotni k občasným pracovním cestám
Co Vám můžeme nabídnout:
- Cafeterie: Příspěvek na volnočasové aktivity ve výši 8 500 Kč ročně
- Penzijní připojištění: Příspěvek ve výši 1 300 Kč měsíčně
- Dovolená: 5 týdnů
- Vánoční odměna
- Work-life balance: Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova
- Osobní růst: Možnost prohloubit své profesní znalosti
- Firemní parkoviště a úschovna kol: V blízkosti zaměstnavatele
- Moderní firemní restaurace: Výběr až z 6 jídel denně
- Denní používání cizích jazyků: Práce v mezinárodním týmu
- Rozmanitá a respektující firemní kultura: Důraz na bezpečnost a udržitelnost