HR Admin

Jméno/Firma
BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
4. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro českou společnost z oblasti správy nemovitostí velkých developerských projektů hledáme vhodného kandidáta na pozici HR Admin na zkrácený úvazek (0,6).

Náplň práce:

  • Zajištění kompletní administrativní agendy spojené s personalistikou (evidence zaměstnanců, vedení pracovně-právní dokumentace, správa osobních složek).
  • Příprava pracovních smluv, dodatků a jiných dokumentů spojených s pracovněprávními vztahy.
  • Spolupráce na náborových aktivitách – inzerce pozic, komunikace s uchazeči, organizace pohovorů.
  • Komunikace s úřady a dalšími externími subjekty.
  • Správa docházkového systému a evidence pracovních hodin.
  • Administrace benefitů pro zaměstnance.
  • Příprava podkladů pro mzdové oddělení.
  • Asistence při onboardingu nových zaměstnanců.

Váš profil:

  • Máte dokončené min. středoškolské vzdělání.
  • Zkušenosti s administrativní prací v oblasti HR výhodou.
  • Dobře se orientujete v MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Máte výborné organizační schopnosti a smysl pro detail,
  • Komunikační dovednosti patří mezi Vaše nejsilnější stránky, umíte komunikovat profesionálně.
  • Dokážete se domluvit anglicky (min. úroveň B1).
  • Zakládáte si na spolehlivosti, pečlivosti a diskrétnosti.
  • Máte proaktivní přístup k práci, rád/a přicházíte s návrhy pro zlepšení.

Nabízíme:

  • Zaměstnání v rostoucí firmě.
  • Perspektivu dlouhodobé spolupráce.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Přátelský kolektivpříjemné pracovní prostředí (nové moderní kanceláře).

Místo výkonu práce: Praha 10

Úvazek: 30 hodin týdně s flexibilním rozvržením

Pokud máte požadované schopnosti a zkušenosti a máte zájem dozvědět se bližší informace o pracovní pozici a společnosti, zašlete nám svůj životopis a my se Vám rádi ozveme.

Těšíme se na spolupráci!