HR Admin
BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
Česká republika
Zkrácený
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
4. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Pro českou společnost z oblasti správy nemovitostí velkých developerských projektů hledáme vhodného kandidáta na pozici HR Admin na zkrácený úvazek (0,6).
Náplň práce:
- Zajištění kompletní administrativní agendy spojené s personalistikou (evidence zaměstnanců, vedení pracovně-právní dokumentace, správa osobních složek).
- Příprava pracovních smluv, dodatků a jiných dokumentů spojených s pracovněprávními vztahy.
- Spolupráce na náborových aktivitách – inzerce pozic, komunikace s uchazeči, organizace pohovorů.
- Komunikace s úřady a dalšími externími subjekty.
- Správa docházkového systému a evidence pracovních hodin.
- Administrace benefitů pro zaměstnance.
- Příprava podkladů pro mzdové oddělení.
- Asistence při onboardingu nových zaměstnanců.
Váš profil:
- Máte dokončené min. středoškolské vzdělání.
- Zkušenosti s administrativní prací v oblasti HR výhodou.
- Dobře se orientujete v MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Máte výborné organizační schopnosti a smysl pro detail,
- Komunikační dovednosti patří mezi Vaše nejsilnější stránky, umíte komunikovat profesionálně.
- Dokážete se domluvit anglicky (min. úroveň B1).
- Zakládáte si na spolehlivosti, pečlivosti a diskrétnosti.
- Máte proaktivní přístup k práci, rád/a přicházíte s návrhy pro zlepšení.
Nabízíme:
- Zaměstnání v rostoucí firmě.
- Perspektivu dlouhodobé spolupráce.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí (nové moderní kanceláře).
Místo výkonu práce: Praha 10
Úvazek: 30 hodin týdně s flexibilním rozvržením
Pokud máte požadované schopnosti a zkušenosti a máte zájem dozvědět se bližší informace o pracovní pozici a společnosti, zašlete nám svůj životopis a my se Vám rádi ozveme.
Těšíme se na spolupráci!