Klíčová role v našem týmu - Back Office Asistent/ka

Jméno/Firma
Acam Solution s.r.o.
Pracoviště
Kaštanová 489/34, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
7. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme pečlivého a spolehlivého kolegu/kolegyni, který/á zajistí hladký chod administrativy a podpoří vedení společnosti.

Pokud Vás baví kombinace administrativy, komunikace a organizace, máte smysl pro detail a dokážete pracovat samostatně, rádi Vás přivítáme v našem týmu.

Co u nás budete mít na starost?

✨ Správu firemní administrativy – od faktur po dokumentaci
✨ Podporu vedení společnosti – přípravu podkladů, organizaci schůzek, péči o návštěvy
✨ Komunikaci s dodavateli, účetními a operátory služeb
✨ Organizaci firemního provozu – správu vozového parku, drobné nákupy, operativní úkoly
✨ Ekonomickou agendu – zpracování faktur, evidenci nákladů projektů

Co od vás očekáváme?

???? Zodpovědnost, samostatnost a smysl pro pořádek
???? Výborné organizační a komunikační schopnosti
???? Řidičský průkaz sk. B a praxi v řízení (podmínka)
???? Pokročilou znalost práce na PC (Excel, účetní systémy výhodou)
???? Denní přítomnost na pracovišti (provozní věci je potřeba řešit přímo na místě – auta, příprava podkladů vedení, spolupráce s nákupem)
???? Pozitivní přístup k technologiím a ochotu učit se nové věci

Co nabízíme?

✔ Stabilní práci v podporujícím a přátelském prostředí
✔ Férové finanční ohodnocení + bonusový systém
✔ Různorodou a zajímavou pracovní náplň
✔ Prostor pro vlastní iniciativu – vaše nápady jsou vítány

???? Lokalita: Brno (areál Manag)
⏳ Typ úvazku: Plný úvazek (zástup za rodičovskou dovolenou)
???? Nástup: Ideálně květen

???? Pošlete nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.