Všeobecný administrativní pracovník
O pozici
Pracovní nabídka
Řešení běžných operativních úkolů, evidence a nahrávání smluv do DMS, evidence směrnic, příkazů a dalších dokumentů včetně kontroly jejich dodržování, komunikace a spolupráce napříč všemi úseky společnosti. Příprava podkladů ke škodním událostem. Korespondence a zpracování stížností. Organizace a účast na poradách, vytváření zápisu z porad a kontrola plnění zadaných úkolů. Spolupráce s personalistkou - nahrávání dokumentů do digitálních spisů zaměstnanců.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením. Velmi dobrou znalost MS Office – Excel, Word. Velice dobré komunikační a organizační schopnosti, flexibilita, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a týmového ducha.
Výhodou bude, pokud budete umět
Zkušenosti v administrativě, dopravní nebo technické oblasti výhodou. Angličtina výhodou. Znalost IS Helios a základy účetnictví výhodou. ŘP B – aktivní řidič. Vhodné pro absolventy.
Co vám můžeme nabídnout
Odpovídající mzdové ohodnocení, zaměstnanecký telefonní tarif, týden dovolené navíc, příspěvky na PP a ŽP, příspěvek na týdenní lázeňský pobyt v Darkově a Brusně (SK) pro zaměstnance a rodinného příslušníka, stravenkový paušál.