Asistent/ka obchodního oddělení
INTELEK LTD, organizační složka
Ericha Roučky 1291/4, Brno
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
7. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Asistent/ka obchodního oddělení
Jsi ambiciózní, schopný a cílevědomý člověk a chceš pracovat pro silnou obchodní společnost?
Rádi tě přivítáme v našem dynamicky se rozvíjejícím týmu!
Jak si tě představujeme:
- přirozené komunikační a obchodní schopnosti
- samostatný a aktivní přístup k pracovním úkolům
- AJ na základní/střední úrovni
- práce s PC na uživatelské úrovni
- přehled v našich produktech výhodou
Čemu se u nás budeš věnovat:
- komunikace se zákazníkem, vyřizování jejich požadavků, objednávek a dotazů, tvorba cenových nabídek
- zavádění nových zákazníků do informačního systému, aktualizace jejich údajů
- obchodní agenda – smlouvy, zápůjčky zboží, evidence, faktury, pohledávky
- administrativa – pokladna, organizace a příprava školení, zajištění účastníků, spolupráce s MKT oddělením, vychystávání MKT materiálů, účast na veletrzích/výstavách
- komunikace s produktovými manažery, techniky, skladem a logistikou
- spolupráce s Key Account Managery – jejich administrativní podpora
- e-shop - zpracování požadavků na registraci organizace, kontaktní osoby, expozitury
- operativa
Rádi ti nabídneme:
- příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
- pohodový a podporující kolektiv
- nástupní mzda 32.000 – 35.000 Kč
- kvartální odměny (po zkušební době), roční mimořádná odměna
- 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
- příspěvek na stravování a Multisport kartu
- pracovní doba 8:00 – 17:00