Asistent/ka obchodního oddělení

Jméno/Firma
INTELEK LTD, organizační složka
Pracoviště
Ericha Roučky 1291/4, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
7. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Asistent/ka obchodního oddělení

Jsi ambiciózní, schopný a cílevědomý člověk a chceš pracovat pro silnou obchodní společnost?

Rádi tě přivítáme v našem dynamicky se rozvíjejícím týmu!

Jak si tě představujeme:

  • přirozené komunikační a obchodní schopnosti
  • samostatný a aktivní přístup k pracovním úkolům
  • AJ na základní/střední úrovni
  • práce s PC na uživatelské úrovni
  • přehled v našich produktech výhodou

Čemu se u nás budeš věnovat:

  • komunikace se zákazníkem, vyřizování jejich požadavků, objednávek a dotazů, tvorba cenových nabídek
  • zavádění nových zákazníků do informačního systému, aktualizace jejich údajů
  • obchodní agenda – smlouvy, zápůjčky zboží, evidence, faktury, pohledávky
  • administrativa – pokladna, organizace a příprava školení, zajištění účastníků, spolupráce s MKT oddělením, vychystávání MKT materiálů, účast na veletrzích/výstavách
  • komunikace s produktovými manažery, techniky, skladem a logistikou
  • spolupráce s Key Account Managery – jejich administrativní podpora
  • e-shop - zpracování požadavků na registraci organizace, kontaktní osoby, expozitury
  • operativa

Rádi ti nabídneme:

  • příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
  • pohodový a podporující kolektiv
  • nástupní mzda 32.000 – 35.000 Kč
  • kvartální odměny (po zkušební době), roční mimořádná odměna
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
  • příspěvek na stravování a Multisport kartu
  • pracovní doba 8:00 – 17:00