Asistent-ka / Office manager-ka
O pozici
Pracovní nabídka
Nabídka práce
Atribut je architektonická a projekční kancelář působící v ČR od roku 2013. Naším záměrem je poskytovat komplexní služby od prvních úvah o projektu až po jeho realizaci. Máme široké portfolio staveb - od interiérů přes rodinné domy až po bytové a administrativní budovy. Na základě našich zkušeností tvoříme tým přibližně deseti kolegů a dalších spolupracovníků, který se skládá z architektů, stavebních inženýrů, statiků, inženýrů prostředí budov, techniků požární ochrany atd. To nám dává dobrý základ pro tvorbu projektů, které jsou silné ze všech stran. A právě do tohoto týmu v současné době hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici:
Asistent/ka / Office manager/ka
Náplň práce
- Administrativa (práce se zakázkovým SW, příprava podkladů pro účetní, asistence pro jednatele)
- Zajišťování chodu kanceláře (organizace školení, hlídání lhůt, koordinace, provozní nákupy)
- Organizace dokumentů (skenování, tisk, digitalizace, archivace)
- Pochůzky (vyzvedávání dokumentace, vybírání schránky, pošta)
- Odborná činnost (kompletace dokumentací, příprava žádostí, podání, urgence lhůt)
Požadavky
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, lepší vyšší odborné nebo bakalář
- Znalost práce v MS Office 365 neb obdobném
- Řidičský průkaz skupiny B
- Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
Nabízíme
- Práci na plný úvazek či částečný úvazek (docházka každý den)
- Vytížení dle domluvy (lze klouzavá pracovní doba)
- Práci v mladém kolektivu, firemní akce
- Pro práci notebook, telefon, sdílené služební auto
- Po zapracování čerpání benefitů (příspěvek na rekreaci a odpočinek v celkové výši 20 000 Kč/rok)
- Příspěvek na stravování v maximální výši 123,90 Kč/den
Další
- Práce přímo na metru A Hradčanská
Postup v případě zájmu
- Prosíme o zaslání stručného životopisu
- Přibližně do půlky dubna se budou konat pohovory
- Do konce dubna až začátku května by měl být vybrán uchazeč.
- Uvažovaný nástup od 06-07/2025