Asistentka obchodního týmu
BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
Novodvorská 994/138, Praha
Zkrácený
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
7. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
- Místo výkonu práce: Praha 4 – Novodvorská
- ¾ úvazek na HPP
- Pracovní doba flexibilní (spíše odpoledne)
Základní informace o společnosti:
- Mezinárodní společnost specializující se na výrobu podlahových krytin, lepidel a řešení pro dopravní pásy.
- Výrobní závody a prodejní zastoupení po celém světě, společnost působí v mnoha zemích a zaměstnává tisíce lidí.
- Společnost klade důraz na udržitelnost a inovace.
Náplň práce:
- Spolupráce s distributory - aktualizace ceníků, kontrola cen, každoroční aktualizace a rozesílání smluv českým a slovenským zákazníkům, tvorba ceníků pro zákazníky a jejich rozesílání, zápis a aktualizace CRM, tvorba prodloužených záruk na projekty, spolupráce se zákaznickým servisem v Polsku.
- Administrativní činnosti – kompletace dokumentů, čtvrtletní zasílání výkazů na EKOKOM.
- Telefonická komunikace, řešení požadavků zákazníků, uvítání příchozích zákazníků do kanceláře, objednávání vody a kancelářských potřeb.
- Zajištění kurýrní dopravy objednaných vzorků.
- Korektury a překlady návodů a článků.
- Spolupráce na reprintech a budgetu, stanovení potřebných vzorníků na další rok
- Příprava a účast na propagačních akcí společnosti.
- Řešení vzorků a vzorníků – kompletace, zápis do databáze, rozesílka kurýrem, doplňování, evidence odeslaných vzorků atd.
- Příprava showroomu pro architekty – zařazení, kontrola dostupnosti a doplňování vzorků.
- Práce v externím skladu – kontrola dodaných vzorníků, jejich evidence a příprava pro převoz, inventura a příprava na likvidaci starých vzorníků.
- Příprava externích propagačních materiálů.
- Vyřizování reklamací, jejich evidence a aktualizace.
- Vedení zápisu z porad.
- Spolupráce s finančním oddělením – zalistování zákazníků, platby, pohledávky atd.
Váš profil:
- Máte zkušenosti na obdobné pozici či s prací v administrativě minimálně 2 roky.
- Hovoříte plynule česky a anglicky.
Jste komunikativní a proaktivní osoba, dokážete si dobře zorganizovat práci a prioritizovat úkoly.
- Vyhovuje Vám dynamické prostředí, jste odolný/á vůči zátěži.
- Jste pečlivý/á a pro-zákaznicky orientovaný/á.
Nabízíme:
- Zajímavou a podnětnou práci na 3/4 úvazek.
- Práci ve stabilní prosperující mezinárodní společnosti.
- Rovnováhu mezi pracovním a osobním životem.
- Možnost dlouhodobé spolupráce.
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský pracovní kolektiv.