PROJEKTOVÝ ADMINISTRÁTOR / PODPORA VEDENÍ

Jméno/Firma
TEMPUS NEXT a.s.
Pracoviště
V parku 2294/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Stavebnictví a reality
Vytvořeno
7. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme zodpovědnou a pečlivou kolegyni, která propojí administrativní podporu projektového týmu s asistencí nejvyššímu vedení společnosti.
Pozice vyžaduje organizační talent, schopnost samostatného rozhodování a citlivý přístup v komunikaci napříč firmou.

Na čem nám nejvíce záleží?

  • proaktivní přístup
  • tah na branku
  • profesionální a diplomatické vystupování
  • zdravý selský rozum

Co Vás čeká?

  • technická a administrativní podpora oddělení pozemkového developmentu
  • příprava podkladů pro interní i externí jednání
  • účast na poradách projektového týmu a vedení zápisů z těchto schůzek
  • organizace kalendáře vedení společnosti – koordinace schůzek, porad a služebních cest
  • tvorba prezentací, přehledů a reportů pro potřeby vedení
  • komplexní administrativní podpora CEO a jednatele
  • práce s důvěrnými informacemi a podpora při strategickém rozhodování

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • ukončené SŠ/VŠ
  • praxe na obdobné pozici velkou výhodou
  • znalost AJ
  • schopnost otevřené komunikace a týmové spolupráce
  • schopnost aktivního řešení úkolů a důraz na plnění termínů

Co vám můžeme nabídnout a v jakém týmu budete pracovat?

  • práci v úspěšné české společnosti v týmu zapálených mladých lidí
  • moderní pracovní prostředí na Praze 4 (Park Chodov) s dobrou dopravní dostupností
  • neformální prostředí, ve kterém panuje přátelská atmosféra
  • možnost rozvoje a dalšího vzdělávání, školení a teambuildingy
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • mobilní tarif a notebook i pro soukromé účely, sleva na firemní produkty
  • Multisport karta
  • 5 týdnů volna
  • nástup ihned