Správa nemovitostí -Samostatná pracovnice administrativní správy nemovitostí
MOBI spol. s r.o.
Linhartská 136/6, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
4. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Pro realitní společnost Opidum - reality a.s. hledáme do malého tříčlenného týmu Pracovnici(pracovníka) správy nemovitostí na plný pracovní úvazek. Jedná se o různorodou administrativní práci, která je vykonávána z 90% u počítače. Práce je vhodná pro pracovnici(pracovníka), který má rád práci s tabulkami a nevadí mu komunikace s lidmi.
- Pracovní náplň:
- Evidence předpisů a úhrad (ve specializovaném sftw. a v excel. tabulkách), vyúčtování služeb, komunikace s výbory Společenství vlastníků jednotek (SVJ) ohledně vyúčtování. (tato činnost bude tvořit cca 60% Vaší pracovní náplně)
- Vyplňování předpřipravených smluv a jejich kontrola, provádění drobných výběrových řízení, zpracovávání podkladů pro účetní. (tato činnost Vám zabere cca 20% Vašeho času)
- Zajištění běžného chodu kanceláře jako je např. zpracování pošty, péče o zákazníky či obchodní partnery, zajištění kancelářských potřeb atd. (10%)
- Detailní zpracování nákladů některých nemovitostí v excelových tabulkách ( 10%).
- Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí malé stabilní společnosti (Společnost je na trhu již přes téměř 20 let)
- individuální rozvržení pracovní doby
- možnost vidět za sebou hned výsledek své práce
- velmi přátelské pracovní prostředí
- nástup co nejdříve, s možností začít pracovat na 6 hod. (nejpozději od 1.11. ale je nutná již 8 hod. pracovní doba)
- stravenkový paušál
- firemní telefon
- Požadujeme :
- SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
- praxi s administrativou min. 1 rok (může být i při škole)
- výhodou praxe v administrativě a zkušenost s administrativou správy budov
- Vlastnosti a dovednosti které pro práci potřebujete:
- pečlivost
- samostatnost
- mít rád(a) tabulky a umět s nimi dobře pracovat
- nesmí Vám vadit komunikace s lidmi
Zaujala-li Vás naše nabídka, prosím o zaslání aktuálního životopisu s průvodním dopisem. Prosím do průvodního dopisu nám odpovězte na níže uvedené otázky. Výběrové řízení bude otevřeno po dobu zveřejnění inzerátu. Všem uchazečům se postupně ozveme.
Otázky pro Vás:
- Co se Vám na naší nabídce líbí?
- Kdy je u Vás možný nástup?
- Máte zkušenosti s administrativou správy budov? Pokud ano, prosím více se rozepište.
Budu se těšit na Vaše odpovědi a předem za ně děkuji. Horáková Blanka externí personalista společnosti