Telefonní operátor/ka informační linky

Jméno/Firma
Ministerstvo vnitra ČR - Odbor azylové a migrační politiky
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Státní zaměstnanci
Vytvořeno
8. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Ministerstvo vnitra, odbor azylové a migrační politiky, hledá uchazeče/uchazečku na dohodu o pracovní činnosti do Klientského centra pro poskytování informací cizincům – telefonní operátor/ka informační linky


V roce 2020 bylo odborem azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR vytvořeno celonárodní Klientské centrum pro poskytování informací cizincům s cílem zvýšení informovanosti a integrace cizinců.

Naši pracovníci denně komunikují s více než tisíci cizinci z celého světa, kdy poskytují komplexní informace ve všech oblastech pobytu cizinců na území ČR v českém a anglickém jazyce.

Hledáme posily, co si umí poradit s telefonickými dotazy veřejnosti, české i té zahraniční. Náplní práce je provádění konzultační a informační činnosti v rámci pobytové problematiky, cestování atd.

Nabízíme:

  • práci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) v rozsahu 20h týdně
  • flexibilní rozvržení směn na ranní (8-12), odpolední (12-16) či celodenní (7:45-16:15), v pátek do 14:00
  • místo práce Praha Kolbenova (5 minut chůze od stanice metra B)
  • moderní pracovní prostředí a mladý kolektiv
  • dohoda do 31. 12. 2027
  • zaškolení do zákona o pobytu cizinců a správního řádu
  • finanční ohodnocení ve výši 250 Kč/hodinu
  • pozice je vhodná pro studenty nebo osoby na mateřské dovolené
  • nástup ihned/dle domluvy

Požadujeme:

  • státní občanství ČR nebo jiného státu EU nebo pobytové oprávnění v ČR, vč. rodného čísla a zdravotního pojištění (u cizích státních příslušníků)
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • trestní bezúhonnost
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • komunikativní znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou
  • uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)

Očekáváme:

  • dlouhodobou spolupráci
  • dobré komunikační dovednosti
  • profesionální vystupování
  • zodpovědnost, spolehlivost a aktivní zájem
  • orientace v právních normách výhodou
  • zkušenosti s prací v call centru výhodou

V případě zájmu, zašlete svůj životopis a krátký motivační dopis, kde se blíže představíte, popíšete svoji motivaci a nastíníte Vaše časové možnosti. Do předmětu uveďte –„operátor/ka informační linky“.