Recepční
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme předním světovým dodavatelem outsourcingových služeb pro integrovanou správu budov a nemovistostí. Pro naše klienty, mezinárodní společnosti, hledáme recepční.
Pracovní náplň:
• Zodpovědnost za bezproblémový chod recepce
• Přijímání návštěv a vystavování vstupních karet
• Administrativní činnost a kancelářská agenda
• Zpracování korespondence (příchozí/odchozí pošta, evidence)
• Vyřizování telefonních hovorů
Požadujeme:
• Aktivní znalost AJ slovem i písmem (část pracovního pohovoru bude probíhat v AJ)
• SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou - vhodné i pro absolventy
• Dobrá znalost práce na PC - interní systém, Word, Excel, Outlook
• Přijemné vystupování, vstřícný a pozitivní přístup, samostatnost
• Datum nástupu květen 2025, pevná pracovní doba 8:00 - 16:30 (pracovní doba není flexibilní, není možnost home office)
• Místo výkonu práce Brno, Purkyňova 115
Nabízíme:
• Zázemí silné mezinárodní společnosti
• Měsíční plat 34.000,- Kč hrubého
• Příspěvek na stravování (82,50 Kč/odpracovaný den)
• Dovolená 25 dní
Zaujala vás pozice? Dejte nám o sobě vědět! Pomocí odpovědního formuláře zašlete svůj strukturovaný životopis.
Budeme se těšit na vaše odpovědi.