Finanční manažer/ka
Grada Publishing, a.s.
U průhonu 466/22, Praha
Plný
Vysokoškolské
Bankovnictví
Čeština
8. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Pro náš čtyřčlenný finanční tým společnosti Grada Publishing s.r.o. hledáme spolehlivého a samostatného kandidáta/ku na pozici FINANČNÍ MANAŽER/KA. Pokud jste týmový hráč, organizovaní, máte smysl pro detail a chcete najít uplatnění v prestižním tuzemském nakladatelství, pak hledáme právě vás! Ve své nové funkci se budete významně podílet na finančním řízení nakladatelství, zároveň spoluvytvářet plány a rozpočty, hlídat jejich plnění a pomáhat redakcím ve finančním projektování a kalkulacích. Budete spoluodpovědný/á za ekonomické výsledky společnosti a celý útvar účtárny a jeho činnost.
Co dalšího vás na této pozici čeká?
- metodika a poradenství ve vedení účetnictví dle ČÚS
- finanční řízení společnosti, cash flow aj.
- příprava rozpočtů a plánů, jejich vyhodnocování
- správa informačního systému Navision a podpora jiných ICT projektů
- řízení, správa a vymáhání pohledávek, pojištění a další
- akvizice, finanční projektování, zodpovědnost za konsolidaci skupiny Grada (Česko, Slovensko)
- manažerské analýzy a nástroje řízení
- měsíční, čtvrtletní a roční finanční výkazy a reporty
- zastřešení a zodpovědnost za celou daňovou oblast
- odpovědnost za účetní závěrku společnosti včetně auditu
- interní audit, příprava a správa firemních směrnic
- vedení týmu účetního oddělení
Co od vás očekáváme?
- VŠ vzdělání ekonomického směru,
- minimálně pět let praxe na obdobné pozici včetně vedení týmu (finance, audit, účetnictví)
- perfektní znalost zákona o účetnictví, daní z příjmů, DPH, ČÚS,
- výborná znalost práce s ERP systémy (znalost Navision velkou výhodou),
- vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k práci, flexibilita
- dobré analytické myšlení, systematičnost a komunikační schopnosti,
- perfektní znalost MS Office, především Excelu
Co vám nabídneme?
- práci na plný úvazek
- uplatnění v prestižním tuzemském nakladatelství odborné literatury
- samostatnou, různorodou práci, ale taky trochu rutinní
- možnost realizace vlastních nápadů
- možnost aktivního sebevzdělávání
- práci v přátelském kolektivu
- firemní notebook a další vybavení
- 4 týdny dovolené + 5 days off, možnost využití home office po zapracování
- odpovídající finanční ohodnocení a řadu firemních benefitů (např. stravenky, možnost MultiSport karty, společné akce, slevy na knihy a mnoho dalšího)
- Nástup možný ihned